ToreBK Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Fikk nettopp en telefon av en kollega. Han var godt i gang med å dele en disk med en partisjon til 2. Midtveis uti jobben slo jordfeilbryteren av strømmen i hele kåken, med Blue Screen of Death som resultat. Han hadde laget 2 rescue disks, men de er ikke bootable, påstår han. (Hva er da vitsen?) Han hadde ME fra før med FAT32, nå ville han dele denne i en FAT32 og en NTFS for senere installasjon av XP. Jeg lurer på om jeg skal ta ut disken hans og sette den inn i min maskin og kjøre GetItBack. Tror dere det vil være det mest formålstjenlige, eller har noen erfaringer som skulle tilsi at en annen løsning er å foretrekke? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Tja, åpenbart ikke mange som har erfaring med akkurat dette problemet da, selv om et forumsøk viste at ganske mange hadde hatt problemer med PM - dog ikke av en slik karakter som jeg beskrev over. Uansett, i morgen får jeg maskinen hjem til meg, får se hva jeg kan få til. Ingenting er umulig, og en utfordring er alltid hyggelig! Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Humm... vet ikke hva som kan gjøres. Hva er GetItBack?? :smile: Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Dataene ligger intakt på disken fortsatt siden der var bare en resize av disken han foretok, det er nok bare Partisjonstabellen eller toc'en som er ødelagt, da kan det vel fixes med et prog som henter inn dataene igjen. Lenke til kommentar
Pity Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei, sitter igjen med samme feilmelding etter å ha satt i gang en konvertering av en 20GB FAT32 partisjon til NTFS format. Partisjonen vises nå som "unallocated space" i PQM7 (og . Har lite erfaring med dette og ber om tips til en enkel "recovery" av mine data.. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Undelete, Lost & Found, EasyRecovery, kjært barn har mange navn. http://www.winternals.com har masse verktøy :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå