Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Prøvde igjen og fant 12 i det minste Edit: 16 Endret 24. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Følgende funnet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Clockwork Orange12 Monkeys Alien Seven War of the Worlds A nightmare on elm street The Birds Beetle Juice The Hills have eyes The Silence of the lambs The Village Signs Fly Saw House of Wax Jaw Scream Pitch Black Endret 24. september 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Spoiler please!!!!!!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nå har jeg brukt litt over 2 timer på detta, har funnet 42 selv, og fått to tittler av en kammerat. Her er en liste over de 44 jeg har funnet, i spoilertag. Noe som Eilertsen også burde gjøre. 01 The Hills Have Eyes 02 Alien 03 The Howling 04 Children of the Corn 05 The Fly 06 Leperchaun 07 Seven 08 Scream 09 Rosemarys baby 10 Pirana 11 Saw 12 Jaws 13 Candyman 14 The Ring 15 Halloween 16 A Nightmare on Elm Street 17 Silence of the Lambs 18 Twelve Monkeys 19 Beetle Juice 20 The Invisible Man 21 War of the Worlds 22 Pumpkin 23 Signs 24 Texas Chainsaw Massacre 25 Psycho 26 Dark Water 27 Blade 28 Friday the 13th 29 The Butterfly Effect 30 House of Wax 31 The Shining 32 The Birds 33 The Crow 34 A Clockwork Orange 35 The Omen 36 Creature From Tte Black Lagoon 37 Rraserhead 38 Childs Play 39 Twin Peaks 40 The Wicker Man 41 The Mummy 42 The Grudge 43 Rear Window 44 The Village Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Nå har jeg brukt litt over 2 timer på detta, har funnet 42 selv, og fått to tittler av en kammerat. Her er en liste over de 44 jeg har funnet, i spoilertag. Noe som Eilertsen også burde gjøre. 01 The Hills Have Eyes 02 Alien 03 The Howling 04 Children of the Corn 05 The Fly 06 Leperchaun 07 Seven 08 Scream 09 Rosemarys baby 10 Pirana 11 Saw 12 Jaws 13 Candyman 14 The Ring 15 Halloween 16 A Nightmare on Elm Street 17 Silence of the Lambs 18 Twelve Monkeys 19 Beetle Juice 20 The Invisible Man 21 War of the Worlds 22 Pumpkin 23 Signs 24 Texas Chainsaw Massacre 25 Psycho 26 Dark Water 27 Blade 28 Friday the 13th 29 The Butterfly Effect 30 House of Wax 31 The Shining 32 The Birds 33 The Crow 34 A Clockwork Orange 35 The Omen 36 Creature From Tte Black Lagoon 37 Rraserhead 38 Childs Play 39 Twin Peaks 40 The Wicker Man 41 The Mummy 42 The Grudge 43 Rear Window 44 The Village 6933628[/snapback] Du mangler væffal Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 39 Steps og Pitch Black Endret 24. september 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Har kommet til 38 nå. Mangler: -Fisken nede i venstre hjørne. (Etter hjelp fraSkurupu liste forstår jeg denne, men hadde aldri i livet gjettet det.) -Det store fjellet i midten (Ikke denne heller). -Gamle mannen med lanternen. -Dama med spebarn og drittunge (Rofl... Ikke faen). -Dama med et tønne av vann (Var alt for opptatt med det faktum at hun er nonne, men kanskje). -De 3 med kart som peker og leter etter noe. -M&M'en som sjonglerer med mynter. -M&M'en som kommer ned trappa. -De to som står med ryggen mot hverandre midt i trappa (Hm kanskje... ). -Mannen som står med kikkert i vinduet (Prøvde faktisk denne filmen et annet sted i bilde, men hadde aldri prøvd det her siden mannen har kikkert). -The Grim Reaper som står i midten av en sirkel. -Trappen (No way...) Liste over alle jeg har funnet alene. -A Clockwork Orange -12 Monkeys -Alien -Seven -War of the Worlds -A Nightmare on Elm Street -The Birds -Beetle Juice -The Hills Have Eyes -The Silence of the Lambs -The Village -Signs -The Fly -Saw -House of Wax -Halloween -Child's Play -The Butterfly Effect -Pitch Black -The Crow -Friday the 13th -Blade -Piranha -Rosemary's Baby -The Wicker Man -The Invisible Man -Eraserhead -Pumpkinhead -Children of the Corn -The Howling -The Texas Chainsaw Massacre -Leprechaun -Psycho -Omen -The Ring -Jaws -Scream -Candyman Endret 25. september 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) For å sitere Scarface Har kommet til 38 nå. Mangler: -Fisken nede i venstre hjørne. (Etter hjelp fraSkurupu liste forstår jeg denne, men hadde aldri i livet gjettet det.) -Det store fjellet i midten (Ikke denne heller).Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Twin Peaks -Gamle mannen med lanternen.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Shining -Dama med spebarn og drittunge (Rofl... Ikke faen).Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Mummy -Dama med et tønne av vann (Var alt for opptatt med det faktum at hun er nonne, men kanskje).Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dark Water -De 3 med kart som peker og leter etter noe. -M&M'en som sjonglerer med mynter.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Shining -M&M'en som kommer ned trappa.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Blue Velvet -De to som står med ryggen mot hverandre midt i trappa (Hm kanskje... ).Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Grudge -Mannen som står med kikkert i vinduet (Prøvde faktisk denne filmen et annet sted i bilde, men hadde aldri prøvd det her siden mannen har kikkert).Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Rear Window -The Grim Reaper som står i midten av en sirkel.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dead Zone -Trappen (No way...)Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 39 Steps Liste over alle jeg har funnet alene. -A Clockwork Orange -12 Monkeys -Alien -Seven -War of the Worlds -A Nightmare on Elm Street -The Birds -Beetle Juice -The Hills Have Eyes -The Silence of the Lambs -The Village -Signs -The Fly -Saw -House of Wax -Halloween -Child's Play -The Butterfly Effect -Pitch Black -The Crow -Friday the 13th -Blade -Piranha -Rosemary's Baby -The Wicker Man -The Invisible Man -Eraserhead -Pumpkinhead -Children of the Corn -The Howling -The Texas Chainsaw Massacre -Leprechaun -Psycho -Omen -The Ring -Jaws -Scream -Candyman 6933654[/snapback] Endret 25. september 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde aldri klart de 2 nye du nevner der heller. Alt for kryptisk. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) ****SLETTES**** ****SLETTES**** ****SLETTES**** Endret 25. september 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 49 filmer til nå. Mangler de 3 karene med kart. Klarer virkelig ikke å komme på noe der. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 49 filmer til nå. Mangler de 3 karene med kart. Klarer virkelig ikke å komme på noe der. 6940658[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Lost Boys Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 49 filmer til nå. Mangler de 3 karene med kart. Klarer virkelig ikke å komme på noe der. 6940658[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Lost Boys 6940663[/snapback] Tusen hjertelig takk. Begynte faen å bli småirritert. Nå kan jeg legge meg med god samvittighet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har 40 til nå. Har så og si gitt opp på resten.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 irriterende. Mangler en Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Greide 45 i løpet av en halvtime. Mister ikke noe nattesøvn over de resterende 5. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) imdb.com måtte hjelpe meg med han fyren som sitter i treet, aldri hørt om filmen før. Endret 2. oktober 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 mangler has som sjonglerer med pengene... Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 mangler has som sjonglerer med pengene... 6984448[/snapback] Den er vanskelig... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ...The Sixth Sense Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har klart 8 i 5 minutter, jeg vet ikke hvis jeg klarer mer.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Da hadde vi klart alle. 50 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå