andiss Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Kan du lære deg å legge ut bilder på en normal måte, som vi 99% andre gjør her på forumet. Hele siden blir fucked up pga formatet på bildet, og hvordan du legger det ut KTNX Endret 25. september 2006 av andiss Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kan du lære deg å legge ut bilder på en normal måte, som vi 99% andre gjør her på forumet. Hele siden blir fucked up pga formatet på bildet, og hvordan du legger det ut KTNX 6939293[/snapback] whine :/ ikke les vis det ikke er bra nok Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Syntes blidene til Trådstarter ser veldig bra ut jeg, hva skjer a? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan du lære deg å legge ut bilder på en normal måte, som vi 99% andre gjør her på forumet. Hele siden blir fucked up pga formatet på bildet, og hvordan du legger det ut KTNX 6939293[/snapback] whine :/ ikke les vis det ikke er bra nok 6939554[/snapback] Jeg kan jo ikke lese noe av det han skriver pga formatet på bildene hans...duh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan du lære deg å legge ut bilder på en normal måte, som vi 99% andre gjør her på forumet. Hele siden blir fucked up pga formatet på bildet, og hvordan du legger det ut KTNX 6939293[/snapback] whine :/ ikke les vis det ikke er bra nok 6939554[/snapback] Jeg kan jo ikke lese noe av det han skriver pga formatet på bildene hans...duh 6943013[/snapback] Hva med å bruke den linja under explorer/firefox/opera som gjør at du kan gå bortover på siden? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 oh... tøft jeg vil å dit Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg får hele tida tilbud om å bli summona av warlocks som er der på testserveren Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 GMs tar ikke med seg players til GM island.UD Priesten og Hunteren var bare spillere som har klart å lure seg inn dit. Hadde en GM busta deg på GM Island hadde du ryke rett ut for evig og alltid. 6931900[/snapback] Hvorfor det egentlig? Er jo ikke spillernes feil at det tydligvis er en bug i spillet. Og etter utallige patcher burde jo Blizzard ha gjort noe med dette..? Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) BAre så du veit det, det finnes ingen GM's på test server. Dette kan bare være players. 6932284[/snapback] Clicky It most certainly is. The GMs are actively monitoring the PTR and will strike down upon anyone that does not behave. On topic: GM + Designers Island er fullt mulig å komme til uten bruk av private server. F.eks kan du laste ned en fil som blir kalt speech2.mpq, som endrer kursen fra Darkshore - Darnassus til Darkshore - GM Island. Dette er selvsagt forbudt og det er blitt flere folk som er blitt bannet for dette. Men uansett, så er det fullt mulig som jeg sa, og det finnes noen sider som forklarer deg hvordan, men det kan jeg ikke diskutere her tror jeg , og jeg har ikke gjort dette selv så jeg er ikke helt sikker. Men i dette tilfelle er det nok en bug (Det er jo på PTRs mye av Nogg-Aholic The Movie ble lagd). Endret 26. september 2006 av H-e-l-l-o Lenke til kommentar
Groet Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hvorfor skulle det være ulovlig å dra til GM island uten å jukse? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) BAre så du veit det, det finnes ingen GM's på test server. Dette kan bare være players. 6932284[/snapback] Clicky It most certainly is. The GMs are actively monitoring the PTR and will strike down upon anyone that does not behave. On topic: GM + Designers Island er fullt mulig å komme til uten bruk av private server. F.eks kan du laste ned en fil som blir kalt speech2.mpq, som endrer kursen fra Darkshore - Darnassus til Darkshore - GM Island. Dette er selvsagt forbudt og det er blitt flere folk som er blitt bannet for dette. Men uansett, så er det fullt mulig som jeg sa, og det finnes noen sider som forklarer deg hvordan, men det kan jeg ikke diskutere her tror jeg , og jeg har ikke gjort dette selv så jeg er ikke helt sikker. Men i dette tilfelle er det nok en bug (Det er jo på PTRs mye av Nogg-Aholic The Movie ble lagd). 6945461[/snapback] Ikke vær så sikker på at de faktisk gjør noe der som de folka på det forumet der sa. Send en ticket og vær sikker på at du aldri mottar noen whispers fra GM's. Jeg ser ofte folk på test servers som spammer seg i hjel i general og folk med helt syke navn som ikke burde være lov o.s.v. i'd like to know this too, there were several times that i got invited in a guild named "gas the jews" now i find that very offensive, so i reported it, but are there any GM"s on the servers? Endret 27. september 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) De patrolerer Test Realms og banner de som eventuelt spammer General chat og/eller bruker Speed Hack (som er veldig vanlig på test realms..) de er ikke der for å hjelpe deg/dere med tekniske problemer Endret 28. september 2006 av H-e-l-l-o Lenke til kommentar
illiun Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tja får se hva jeg rekker ikveld, må pakke til jeg skal reise i forsvart imorn så... Tror ikke man kan komme seg dit uten en GM, bare tenk på det. Det som hendte var at Priesten MCa meg ut i vannet, da han gjorde det så så jeg i retning av båten. Neste sekund jeg snudde meg for å se etter land så så jeg øya. Han MCa meg men det var ingen som MCa han, men han kom seg dit å... Det er jo en annen vei som er ganske enkel patch 3.3.5 Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor bumper du en 4 år gammel post? O.o Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fordi det er relevant Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Trodde det var i mot regler men tror ikke personen var helt klar over at tråden var såpass gammelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå