Gå til innhold

ehh, er jeg på GM island nå eller? =O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fjerner nå bildene da jeg har fådt høre at vi kan få dask for dette, ekke min konto å vil helst ikke at den skal bli stengt...

6932305[/snapback]

yeye fikk lagra dem så jeg får sett dem igjen :)

takk for bildene :)

men hvorfor kan den bli stengt bare fordi du poster de bildene her :S

Lenke til kommentar

Jo faktisk er det noe å se på de map bildene :)

GM Island befinner seg heeelt øverst til venstre i Azeroth, rett under den lille prikken der det står "right click...."

Du må ha fokus på Kalimdor for at du skal kunne se det. Rett under ikonet ser du antydning til en øy.

Om dere vil verifisere det kan dere sjekke med wowmapviewer (google ftw)

Har sett flere filmer av folk som blir fearet og MC'd ut av båter som ender opp under Dalaran, GM Island osv.

Lenke til kommentar

På Grim Batol seinest for 2 dager siden så var det først en som sa i LFG chat: "Type /who GM. Its something wrong there".

Jeg gjorde dette og fant en human warrior ved navn Khamedian (Eller noe slikt) på GM island. Spurte han om masse ting, men han svarte aldri.

Ettersom jeg var på LAN, prøvde kameratene mine det samma, bortsett at de var på Burning Blade. Det merkelige her var at de også fant en Human warrior ved samma navn, Khamedian eller noe slikt, på GM island.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Nei fjerner de ikke allikevell...

Når jeg tenker meg om så hvorfor skulle de ha GMs på en testserver?

Er jo om og med å finne på mest mulig jævelskap der ^^

Jeg svømte ut så langt jeg kom før jeg daua her er et siste bilde.

Havna forresten på graveyarden i westfall...

Sjekk de 2 nederste bildene, legg merke til at på det ene så viser minimapet corpse mitt 1 vei, så når jeg flytter meg 3 meter så vises det 2 veier.

Corpse vistes heller ikke på worldmappet kunn ghoste mitt i westfall :s

wowscrnshot092406225951ge1.jpg

wowscrnshot092406230714wl4.jpg

wowscrnshot092406230721cy8.jpg

Lenke til kommentar

skjekket nettopp dette i wow map viewer, går ikke ann å komme dit ved å svømme e.l..

vil ha denne buggen! forklar mer! =(

men skjekket under selve fjellet, det er det en stor tom boks, akkurat som ett rom, med ruter i.. skummelt..

kan poste screenies hvis dere vil ha.

Lenke til kommentar
skjekket nettopp dette i wow map viewer, går ikke ann å komme dit ved å svømme e.l..

vil ha denne buggen! forklar mer! =(

men skjekket under selve fjellet, det er det en stor tom boks, akkurat som ett rom, med ruter i.. skummelt..

kan poste screenies hvis dere vil ha.

6933546[/snapback]

Ya plx.

Trådstarter, kan du skrive litt mer om dette? Hvilken båt, når du ble MC'a, hvilken retning, osv. osv.

Jeg har jo MC på presten min, så noen på lvl 40 eller under (så MC holder en stund) kan jo prøve sammen med meg (@grim batol, jeg er alliance, "vavasoria")

Lenke til kommentar

Er dette på en live server? Test server eller privat server?

Jeg har sett en film hvor en priest fearer deg, eller var det MC, ut fra båten som går fra booty bay, personen i filmen endte med å løpe lenge får han til slutt endte utenfor verden, og outland, det påsto han ihvertfall. Det var i allefall noe uferdig landmasse.

Kanskje det er noe av det samme som har skjedd her.

Lenke til kommentar

LOL litt OT dette men fy pokker så rart:

I natt drømte jeg at jeg var den presten som du møtte. Jeg lurte en eller annen fyr til GM island, og var der. Så kom såklart psylobe, eller hva han moderatoren her heter, og var hyggelig, men så plutseli sa han at han måtte desverre ta alt gullet mitt som hevn!

Dette var veldig kjipt, siden jeg i går på ett lbrs run tjente 100g (noe som jeg husket i drømmen :p)

PFFFF, fikk helt panikk i drømmen siden jeg må ha penger til repairs i ZG.

Fyyy fyyy fyyy slemme psylobe.

Lenke til kommentar
LOL litt OT dette men fy pokker så rart:

I natt drømte jeg at jeg var den presten som du møtte. Jeg lurte en eller annen fyr til GM island, og var der. Så kom såklart psylobe, eller hva han moderatoren her heter, og var hyggelig, men så plutseli sa han at han måtte desverre ta alt gullet mitt som hevn!

Dette var veldig kjipt, siden jeg i går på ett lbrs run tjente 100g (noe som jeg husket i drømmen :p)

PFFFF, fikk helt panikk i drømmen siden jeg må ha penger til repairs i ZG.

Fyyy fyyy fyyy slemme psylobe.

6935410[/snapback]

Oooh, psilocybe er bad, bad boy :wee: . Jeg har da faktisk både vært under SW i drømme, jeg har vært på romantisk tur i Elwynn forest i drømme og jeg har deltatt i et 40-man raid mot Hogger i drømme, så du er ikke alene om å drømme om mye rart :wee:

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...