user156890 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vell... Morsom ting hendte... Jeg var på tur til Oggrimar for et nabbraid på testservern, så jeg gikk inn i en portal til darnassus og skulle ta båten over til Darkshore for så å fly til ratchet eller no. Uansett da jeg gikk på båten til darkshore sa en gnom til meg at jeg måtte gå til en UD Shadowpriest som var på båten og sette meg nært han. Jeg satt å spiste da så ignorerte bare det han sa og begynte å fundere på hvordan gnomen kunne fårstå hva UD Priesten sa. Uansett før jeg rakk å tenke så veldig mye så kom priesen bort til meg og fyrte opp en mindcontrole. Akkurat da begynte båten og bevege seg så mindcontola han meg utti vannet, jeg trodde jo at han gjorde det på pure jævel! Så jeg landa i vannet og så at jeg ikke var langt ifra land, så jeg gikk på land å så en type hus jeg ikke hadde sett før. Jeg så at UD Priesten som hadde MCa meg i vannet kom springende på land bak meg, jeg sprang inn i huset og så at det ikke var noen NPCer her og trodde priesten hadde drept dem eller no. Så Priesten sto atmed meg og hoppa rundt, jeg tenkte "ahh endelig får jeg testa den nye speccen min 1 vs 1" Så jeg dengte løs på han og klarte etter å ha sett ett par palla PvP filmer å ta'n Akkurat da jeg hadde drept han så begynte folk å whispere meg "how did u get there?" etc etc... Skjønte ikke hva de mente før jeg så oppe i høyre hjørne på kartet. Så det jeg lurer på er har dere sett dette før? Er dette Old news eller? Har vært borte fra WoW i 6 mnder så ekke helt oppdatert Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Jeee, glad jeg fikk tatt det bildet... Retardene som raida fikk servern til og crashe... Spent på om jeg kommer til å starta dær igjenn når den kommer opp Sa vi skulle gå TB... Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 klarer du komme deg dit flere ganger på egen hånd? =O Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Jess, da var servern oppe igjenn å jeg starta på GM Island ^^ Kan knipse et par bilder til... Har en mistanke om at den Priesten var en GM jahh... Synd jeg drepte han Lenke til kommentar
different Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ajaj, give instructions Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 flere bilder plx Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Her er mer bilder Det kom en Orc Hunter og her plutselig som dere sikkert ser på noen av bildene. Synd vi ikke kan kommunisere Der logga huntern av, undres på om det var en GM for han var veldig rolig. Vinka og smilte, ville ikke drepe meg... Hmm, klarer ikke laste opp flere bilder på imageshack. Har de noen grense eller? Endret 24. september 2006 av DieselOtern Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når du forlater plassen, hva med et screen hvor du ble kasta av og hvilken vei du svømte ? =D Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Tja får se hva jeg rekker ikveld, må pakke til jeg skal reise i forsvart imorn så... Tror ikke man kan komme seg dit uten en GM, bare tenk på det. Det som hendte var at Priesten MCa meg ut i vannet, da han gjorde det så så jeg i retning av båten. Neste sekund jeg snudde meg for å se etter land så så jeg øya. Han MCa meg men det var ingen som MCa han, men han kom seg dit å... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 jævla kult at det skjedda da hvordan komemr du deg tilbake igjen ? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Screen mappet og vis oss. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 GMs tar ikke med seg players til GM island. UD Priesten og Hunteren var bare spillere som har klart å lure seg inn dit. Hadde en GM busta deg på GM Island hadde du ryke rett ut for evig og alltid. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Faen, får bare "clipboard error" nå når jeg prøver å paste bildene i paint Mappet er helt blankt hos meg, jeg er ikke på det. Men når jeg trykker "m" så starter det i Kalimdor. Her er noen til: Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Åhh nå kom priesten som sendte meg hit til øya!! Faen! Har tatt bilde men får bare clipboard error i paint jo Hvordan kan jeg konvertere .tga filene? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hvis dere har sett Exploration the movie, så ser det helt ut som GM island. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Photoshop FTW Her er bildet av Priesten som sendte meg hit! Dere kan jo bare mekke horde char å whispere han, jeg har kunn alliance på denne kontoen! Fire timeri kø for å komme på med den andre :s Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Bildet av Priesten igjenn, han kom seg tilbake med hjelp av å MCe en rogue. Han var veldig gira på å drepe meg så vi duelerte å han fikk svi Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 BAre så du veit det, det finnes ingen GM's på test server. Dette kan bare være players. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå