Gå til innhold

Kjøp av ny stasjonær spill-PC ca. 10k

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger en ny stasjonær PC, som skal kunne brukes til gaming. Spiller WoW og kommer til å sjekke ut AOC når det en gang kommer, samt andre diverse spill av ulik type.

Er heeelt grønn på pc utstyr. prøvd å lese litt på forumer o.l., men føler jeg ikke får noen særlig oversikt.

Har en øvre grense på rundt 10 000kr. (inkl skjerm) alt ifra enkelte tips til hele forslag mottas med stor takk :)

Endret av Tosssa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og velkommen til forumet!

Om du vil ha ferdigpc så er denne bra, men litt dyr: Netshop kampanje PC Oktober/Nov 2006 10995 kr

God helg.

Hilsen,

efikkan.

6931343[/snapback]

Det var egentlig et billig tilbud, ihvertfall når det følger med skjerm.

Men et råd: Ta konfigurer selv og dropp de "unødvendige" tingene. F.eks hvis du har Windows XP på cd, er det ikke vits at du betaler 600 kr extra får det. Nero brenning er heller ikke noe jeg vill brukt pengene på her. Finnes gratis brenne prog oxo. Der har du alerede spart et par hundre lapper.

Lenke til kommentar

takk for hjelpen! så veldig grei ut den.. la merke til at den ble dyrere ved konfigurasjon, slik at å nedjustere\ikke bestille visse ting - som ble foreslått over - mistet litt poenget... kan ikke forstå annet enn at dette var en bra pris. har sammenlignet litt med pcer fra dell og komplett.no.

vil man merke noe serlig unormalt prisfall på pc når Vista kommer? det vil jo være logisk med tanke på at standarden for "ok" pc vil gjøre ett hopp..

Lenke til kommentar
takk for hjelpen! så veldig grei ut den.. la merke til at den ble dyrere ved konfigurasjon, slik at å nedjustere\ikke bestille visse ting - som ble foreslått over - mistet litt poenget... kan ikke forstå annet enn at dette var en bra pris. har sammenlignet litt med pcer fra dell og komplett.no.

vil man merke noe serlig unormalt prisfall på pc når Vista kommer? det vil jo være logisk med tanke på at standarden for "ok" pc vil gjøre ett hopp..

6932291[/snapback]

Prisfall vil det nok komme mer eller mindre som normalt utover våren. Prisene går stadig nedover, så det er ikke noe poeng i å vente.
Lenke til kommentar
Hei og velkommen til forumet!

Om du vil ha ferdigpc så er denne bra, men litt dyr: Netshop kampanje PC Oktober/Nov 2006 10995 kr

God helg.

Hilsen,

efikkan.

6931343[/snapback]

Hei

Syns også at denne ser bra ut, men er det noken delar eg eventuelt bør bytte ut? Ser for eksempel at skjermen berre fikk terningkast fire på en nett-test.

Eller forsvinner den gode prisen viss eg begynner å konfigurere for masse?

For å seie det slik, viss eg hadde valgt dette oppsettet til sjølvbygging, hadde det vore eit godt oppsett?

mvh

Clueless :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...