Simkin Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 vurderer å kjøpe meg X3, men har et par spm.. tar det lang tid å sette seg inn i ting? kan jeg f.eks går rundt på romstasjoner og andre steder? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 X3:Reunion er et stort spill. Det er tidkrevende og det blir en del prøving og feilling før man finner ut av ting. Men det er et skikkelig utfordrende spill, og det finnes en del modder som gjør spillopplevelsen enda bedre. Sjekk ut forumet på Egosoft sine sider. Her finner du også begynnergaider til alt mulig, og leser du dem kommer du mye raskere inn i spillet. Jeg har selv spilt spillet en del, og synes det er meget morro. Alt tar tid i X3, så du må ha litt tolmodighet. Det er heller ingen vanskelighetsgrad i spillet, det eneste som varierer er hva man starter med. Du kan ikke gå rundt noen steder, du er i skipet ditt hele tiden, og all interaksjon skjer med menyer eller med våpen. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 okey.. leste anmeldelsen på gamer.no, og der skrives det att man bare kan glemme å komme noe særlig inn i spillet uten manual.. det er vel ikke slik att man må sitte å bla i en bok på 200sider for å få noe ut av spillet? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du bør absolutt lese disse nybegynnergaidene på forumet jeg linket til. Da sparer du deg selv for mye fortvilelse i starten. Det tar også litt tid å komme inn i alle hurtigtastene, så bruk litt tid på å sette deg inn i dem. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 X3 er et ganske krevende spill, men du får til gjengjeld svært mye tilbake hvis du går inn for det. Det er ikke for alle, men hvis du liker åpne spill der du har muligheten til å utforme handling og muligheter selv, finner du ikke noe bedre alternativ. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 vurderer å kjøpe meg X3, men har et par spm.. tar det lang tid å sette seg inn i ting? kan jeg f.eks går rundt på romstasjoner og andre steder? 6931176[/snapback] Du kan komme fint igang med spillingen iløpet av en time eller noe slikt. Men det vil nok ta ett par dager før du slutter å oppdage nye ting. Uansett om du leser manualen eller ikke.. Til gjengjeld kan du fint spille i en måned, og fremdeles ha langt igjen til du får råd til de største romskipene, og fabrikkene... :-) Det er helt sykt hvor mye du kan gjøre i dette spillet, men gå rundt på romstasjonene kan du ikke... De har tenkt i litt større baner her. Absolutt å anbefale om du liker romstrategi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå