WaterMarked Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Føler veggen er litt kjedelig, derfor tenkte jeg at en plakat eller to hadde vært tingen. Hvor selges det plakater som kan henges på veggen?... Har søkt litt men fant ikke noe bra... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Din lokale platesjappe eller bokhandel er som oftest et godt sted å begynne, om du vil handle online, så har vi Poster Paradise Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Var meir online jeg hintet til. Kan jeg si at det er betre utvalg på nettet? Takker for svar, skal sjekke linkene nå. Endret 24. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg leste ikke tidligere poster. Dumme meg. Endret 24. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 http://www.allposters.com/ for eksempel... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 http://www.allposters.com/ for eksempel... 6933404[/snapback] De har mange tøffe, i tillegg så mener jeg å huske at de til og med viser prisene i kr. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Plakater er jo litt kjedelig det også da, jeg hadde det før, men fant et bedre alternativ. Fremkall endel bilder av deg, steder du har vært og venner, evt kjæreste. Bruk blå kitt og klistre bildene på veggen. Helt konge! Koselig er det også. Du kan så utvide ved å ta flere bilder og henge opp etterhvert. Til slutt vil du ha en stor vegg full av masse fine bilder! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 du kan kjøpe TO plakater for 99,- på Free Record Shop, og det er også plakater på platekompaniet. Hvis du har en stor hvit vegg, anbefaler jeg at du rasterbater. Det er veldig kult. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Plakater er jo litt kjedelig det også da, jeg hadde det før, men fant et bedre alternativ. Fremkall endel bilder av deg, steder du har vært og venner, evt kjæreste. Bruk blå kitt og klistre bildene på veggen. Helt konge! Koselig er det også. Du kan så utvide ved å ta flere bilder og henge opp etterhvert. Til slutt vil du ha en stor vegg full av masse fine bilder! 6933900[/snapback] Samme metoden som jeg bruker, men jeg har fotoskriver og skriver ut bildene jeg vil ha på A4 ark, om jeg skal ha noe stort så skriver jeg de ut på flere ark og limer de sammen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 du kan kjøpe TO plakater for 99,- på Free Record Shop, og det er også plakater på platekompaniet. Hvis du har en stor hvit vegg, anbefaler jeg at du rasterbater. Det er veldig kult. 6933986[/snapback] Men søren så mye arbeid. Har et, etter alt å dømme, årsprosjekt gående på å klippe rundt kantene og teipe sammen 56 ark på hybelen. Trenger desperat tilgang på sånn fancy papirkutter som de pleier å ha på skoler og kontorer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 du kan kjøpe TO plakater for 99,- på Free Record Shop, og det er også plakater på platekompaniet. Hvis du har en stor hvit vegg, anbefaler jeg at du rasterbater. Det er veldig kult. 6933986[/snapback] Men søren så mye arbeid. Har et, etter alt å dømme, årsprosjekt gående på å klippe rundt kantene og teipe sammen 56 ark på hybelen. Trenger desperat tilgang på sånn fancy papirkutter som de pleier å ha på skoler og kontorer. 6934515[/snapback] De er utrolig praktiske. De må da ha en slik papirkutter på binders eller annen "kontor-artikler"-butikk? Ja det hadde de såvist så. Papirkuttere i to versjoner, en liten og en stor. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 www.poster-paradise.com Rask levering. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Rasterbate baby! http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/ad8e4627.jpg Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Free Record Shop har jo en del, som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som vet om noen bra Dire Straits plakater på nett? Synes de store versjonene på allposters var grusomt dyre Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du finner alt paa Ebay Lenke til kommentar
haakie Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvordan lager man rasterbater? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 www.posterworld.no - holder til i Trondheim, men sender med post og. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvordan lager man rasterbater? 6940980[/snapback] Søk på forumet eller google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå