Gå til innhold

Dyre ps3 spill?

nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke uvanlig med XBOX 360-spill til 650 kr, og N64-spill kostet ofte 698 kr. Pokémon Stadium hadde en startpris på 798 kr.

6931795[/snapback]

Dragon hunter: Hvor er det du handler spilla dine?

500,- er jo det man får de nyeste spilla for.

Jeg blir bare mer og mer usikker på om det blir en PS3 på meg. Jeg er student, vil kun ha en god spillkonsoll og har ikke råd til å betale for alt drittet Sony abolutt skal prakke på meg og ta seg betalt for.

6932171[/snapback]

Eg og vil anbefala deg å stikka innom Elkjøp. Eg plukkar opp spel frå alt ifrå 399-449. TDU kosta 449 der på 'lanseringsdagen'.

Alt over 599 er uaktuelt for meg. Men har ikkje komt over 549 for dei spela eg har kjøpt endo.

Og så er vel moms nivået i Noreg 23%? :)

Men så har jo FRP lova oss momsfritt på data og slikt. Men det skjer nok aldri. Valgflesk nokon? :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
På Coop Obs, og Spaceworld koster de fleste spillene 650 kr ... det eneste 360-spillet til under 500 kr i disse butikkene, er bordtennis-spillet til Rockstar Games.

6932687[/snapback]

Bra jeg ikke handler der du bor. Det må være et sted hvor de tar egne priser og driter i kundene.

Spaceworld og EB Games i Oslo selger spill til X360 fra 400 til 599 for de dyreste.

Elkjøp og andre el giganter selger samme spillene som regel 50-100 kroner billigere

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Spaceworld og EB Games i Oslo selger spill til X360 fra 400 til 599 for de dyreste.

Elkjøp og andre el giganter selger samme spillene som regel 50-100 kroner billigere

6934298[/snapback]

EB Games selger iallefall spill dyrere enn 599kr. De skulle ha 650kr for Enchanted Arms når det kom ut for en uke eller to siden. Mens prisen på Platekompaniet var 579,-

Lenke til kommentar

spaceworld er jævelig dyrt. hvofor gidder folk i det hele tatt å kjøpe spill der?

elkjøp har aldri mer enn 500 kr. og helt nede i 300kr på noen spill.

elkjøp kommer nok til å selge ps3 spill til 500-600kr og spaceworld kommer til å selge for rundt 600-700kr. hvorfor kjøpe på spaceworld?

Lenke til kommentar
spaceworld er jævelig dyrt. hvofor gidder folk i det hele tatt å kjøpe spill der?

elkjøp kommer nok til å selge ps3 spill til 500-600kr og spaceworld kommer til å selge for rundt 600-700kr. hvorfor kjøpe på spaceworld?

6934422[/snapback]

Enig med deg der. De store kjedene har vel råd til å selge billig, og godt er det! Spaceworld tar vel blodpris på det meste?

Leste på dagbladet igår at ps3 spilla muligens kom til å bli billigere enn x360 (hvis jeg husker riktig) :o finner ikke artikkelen akkurat nå, men kan sjekke

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

6934422[/snapback]

Enig med deg der. De store kjedene har vel råd til å selge billig, og godt er det! Spaceworld tar vel blodpris på det meste?

Leste på dagbladet igår at ps3 spilla muligens kom til å bli billigere enn x360 (hvis jeg husker riktig) :o finner ikke artikkelen akkurat nå, men kan sjekke

6934454[/snapback]

Som om noen tror på det som står i Dagbladet... blir jo som å tro på det som står i Se og Hør, ikke akkurat beste kilde til informasjon. Uansett, 700-800 kr er i dyreste laget om det blir normal utsalgspris, dog jeg faktisk kjøpte et spill til Xbox i sin tid (Shenmue 2) som kosta 700,- Aldri igjen!

Lenke til kommentar
Ps3 er bekreftet regionfri, så man kan nok spare noen kroner på å importere. Og så en dårlig nyhet: Vi vet jo at det ikke følger med HDMI kabel til ps3, men nå ser det ut til at det ikke følger med komponentkabel heller:

http://ps3.qj.net/PS3-games-region-free-bu...pg/49/aid/67361

6934817[/snapback]

det viste vi alle....

blitt diskutert side opp og side ned HER

Lenke til kommentar
Ps3 er bekreftet regionfri, så man kan nok spare noen kroner på å importere. Og så en dårlig nyhet: Vi vet jo at det ikke følger med HDMI kabel til ps3, men nå ser det ut til at det ikke følger med komponentkabel heller:

http://ps3.qj.net/PS3-games-region-free-bu...pg/49/aid/67361

6934817[/snapback]

det viste vi alle....

blitt diskutert side opp og side ned HER

6934850[/snapback]

My bad :blush: Trodde det bare var HDMI som ikke fulgte med

Lenke til kommentar

Hei!

Fikk en ide... hvis PS3 spill blir så dyre pga at det er dyrt å brenne diskene... kunne jo PS3spill bli lagt ut for nedlastning! Spillfilene kan sikkert "låses" så man ikke kan "låne" det bort til andre. Er jo sånn på mobilspill! Dette fyller jo nok opp harddisken, men kan jo være verdt det hvis spilla blir rådyre! Uansett burde det lanseres gratis spilldemoer som man kan laste ned gratis!

Lenke til kommentar
Det er ikke uvanlig med XBOX 360-spill til 650 kr, og N64-spill kostet ofte 698 kr. Pokémon Stadium hadde en startpris på 798 kr.

6931795[/snapback]

Finnes kjeder som har dyreste spillpris som 549,-...og de aller fleste x360spillene koster 499,-.

6932922[/snapback]

Var på Coop Obs og Spaceworld i dag. Quake 4, Prey, og Oblivion, koster alle 649 kr. Billigst var FIFA, som er en ribbet tech-demo.

Lenke til kommentar

6931795[/snapback]

Finnes kjeder som har dyreste spillpris som 549,-...og de aller fleste x360spillene koster 499,-.

6932922[/snapback]

Var på Coop Obs og Spaceworld i dag. Quake 4, Prey, og Oblivion, koster alle 649 kr. Billigst var FIFA, som er en ribbet tech-demo.

6935143[/snapback]

Hvem spaceworld er det?

Jeg handler som regel hos spaceworld i Storgata Oslo eller EB Games byporten og spillene ligger ikke over 599

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Hei!

Fikk en ide... hvis PS3 spill blir så dyre pga at det er dyrt å brenne diskene... kunne jo PS3spill bli lagt ut for nedlastning! Spillfilene kan sikkert "låses" så man ikke kan "låne" det bort til andre. Er jo sånn på mobilspill! Dette fyller jo nok opp harddisken, men kan jo være verdt det hvis spilla blir rådyre! Uansett burde det lanseres gratis spilldemoer som man kan laste ned gratis!

6935094[/snapback]

hehe, nice. Laster ner, la oss si 50 GB, også legger på harddisken?

Tror faktisk det er billigere for Sony å trykke disse platene deres, enn det er å betale for båndbredden :)

Lenke til kommentar
Hei!

6935094[/snapback]

hehe, nice. Laster ner, la oss si 50 GB, også legger på harddisken?

Tror faktisk det er billigere for Sony å trykke disse platene deres, enn det er å betale for båndbredden :)

6935264[/snapback]

Tror ikke båndbredden er den største begrensingen. Si at en laster ned resistance som nå er på 22 gb. For det første er det ikke engang plass til hele spillet på den billigste versjonen av ps3, og om du har den dyreste med 60 gb disk, så får du knapt plass til 3 spill før du må slette et annet spill. For ikke å snakke om dagesvis med nedlasting da :)

Nei du, tror nok spill til nedlasting ligger noen år frem i tid på konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...