Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 går det ann? Litt unødvendig å måtte først installere winxp, så installere SP1. Siden det går an å laste ned oppdateringer fra internett før installasjonen begynner, så tenkte jeg kanskje at dette og kanskje skulle funke. Tenkte kanskje det gikk an å lage en kopi av WinXP CD'en, med SP1 integrert? _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: geezuzz på 2002-10-31 22:13 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Legger du SP1 inn i WinXP, brenner ut - så har du vel fått WinXP SP1. Høres vel ganske logisk ut :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ja, men jeg må se på Torsdagsklubben nå. Skal prøve å forklare etterpå Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Du trenger ikke forklare. Jeg fant frem til denne: http://www.tacktech.com/display.cfm?id=160...ect=article.cfm O.J tar helt av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå