just-_-me Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hmm...dette var ikke en lett situasjon stifter lager ikke store merker, du ser det nesten ikke en gang. hva hvis du hadde gjort det, og ikke sagt noe om det til huseier? hadde det vært noe særlig? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Umm, henge det norske flagg over hele veggen? Høres noe nasjonalistisk ut.... Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Siden flagget er av tøy, så tviler jeg på at kitt funker. En veldig kraftig dobbeltsidig tape kan gå, men du kan risikere å dra malinga med deg når du skal ha den ned Dette var jaggu ikke lett, nei.. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Siden flagget er av tøy, så tviler jeg på at kitt funker. En veldig kraftig dobbeltsidig tape kan gå, men du kan risikere å dra malinga med deg når du skal ha den ned Dette var jaggu ikke lett, nei.. 6931847[/snapback] 100% vevet polyester bør ikke være noe problem å feste med kitt, for dette er jo ikke direkte tøy, men et fast stoff som ikke lar seg flise opp så lett, hvis ikke jeg tar feil. Prøv med sånn "hengeopp-plakat-kitt" Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Stativ? Kan henge flagget opp på et slags stativ? Lenke til kommentar
Niveea Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 et flagg er svært... og tungt... tviler på at noe annet enn spiker hjelper... men grønt plakat kitt er helt genialt. Det blir ikke steinhardt og hvis det henger igjen litt av det når du fjerner plakaten el l så tar du en klump med kitt og gnir over flekken så hefter resten seg til...men ikke røsk det av veggen... da kan det fort følge med maling.. aldri vært noe problem for meg og jeg har brukt MYE kitt opp i gjennom... men har du lister i taket, skyggelist, som har en kant som ikke er i nærheten av veggen kan du kjøre en spiker oppunder der og ingen ser det når du fjerner det... trenger bare to spikere vettu... resten fikser du med kittet good luck Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Monter flagget på en treramme, og bruk to _tynne_ spiker til å feste den i veggen? Synes neppe når du flytter. Evt fyll hullene med litt kitt/blanco/whatever. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ta bilder av hvordan det blei når du har funnet en løsning og hengt det opp da! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) hmm...dette var ikke en lett situasjon stifter lager ikke store merker, du ser det nesten ikke en gang. hva hvis du hadde gjort det, og ikke sagt noe om det til huseier? hadde det vært noe særlig? 6931695[/snapback] Kommer ikke på tale. Umm, henge det norske flagg over hele veggen? Høres noe nasjonalistisk ut.... 6931749[/snapback] Jau, patriotisk? Norge er Norge, og Norge forblir Norge, bare vi har over 60 % nordmenn da. Stativ? Kan henge flagget opp på et slags stativ? 6932337[/snapback] Kanskje, får se hva jeg finner. Ta bilder av hvordan det blei når du har funnet en løsning og hengt det opp da! 6933040[/snapback] Den er grei. Skal ned til sentrum i morgen, får se meg litt om der da. Endret 24. september 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvor stort er det da? Er nesten helt sikker på gjennomsiktig teip vil gjøre nytten, selv bruker jeg tegnestifter. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Det er 250cm langt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Glue-dots finner du på de fleste bok/hobby butikker. Pass på å kjøp store. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Ok, da blir det sikkert glue-dots. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er bare to måter å feste noe til en vegg. Enten noe som klistrer seg på utsia veggen (fex teip) eller noe som borrer seg inn i veggen (fex spiker/stifter/tegnestifter). Tror flagget ditt kommer til å sitte dårlig med teip. Tegnetstifter er det som lager minst hull i veggen. Hadde en metallica plakat på gipsveggen her før hengt opp i tegnestifter. Kan se noen av hullene hvis jeg står ca en halvmeter fra veggen og ser etter det. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Da har jeg vært ute og kjøpt slik kitt. Pga størrelsen av rommet og det dårlige webcamen får jeg ikke med hele flagget, men jeg tok et bilde som viser hvor stort det er. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fett, du får gi oss en update om det ramler ned Bor du i utlandet? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvorfor skal du ha ett stort flagg på rommet ditt egentlig da? hmm... fint ble det jo.... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Fett, du får gi oss en update om det ramler ned Bor du i utlandet? 6936890[/snapback] Jeg bur i Norge. Selvsagt, hvis jeg ser at det ikke funker så skal det legges ned på sengen. Hvorfor skal du ha ett stort flagg på rommet ditt egentlig da? hmm... fint ble det jo.... 6938051[/snapback] Fordi jeg vil ha det på rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå