Wingman069 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Alt basic her . Her ser du!! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Da tror jeg prosedyren jeg beskrev sist med recovery console skulle gå greit . Du kan også teste floppy metoden først med disk D: frakoplet . Bruke samme data i boot.ini som er på D: (system disken) . Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) TakkTakk, morgendagen vil vise Endret 24. september 2006 av Wingman069 Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Det burde vel gå greit med disconnect "system disken" , boote med XP plata , trykke F6 loade raid drivere og deretter velge repair installasjon . Ellers har du jo R (Recovery console) med 1) fixmbr , 2) fixboot /scan, og 3 ) diskpart for å sette partisjon aktiv (select disk x + select partition y + active for å sette partisjon y på disk x som active). Dette bør ordne biffen . 6932026[/snapback] Hei igjen!! Biffen ble nesten perfekt stekt, bortsett fra når jeg nå kommer til innloggingsskjermen så er hverken mus eller tastatur(har prøvd flere) aktivert. Jeg klarer med andre ord ikke å logge meg på Hva kan dette skylles. Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 LOLOLOLOLOLOLOLOLOL Maskinen har nå stått på i mange minutter mens jeg skrev denne posten. Når jeg kom borti musen etterpå var det movment Tok maskin 15 min å finne musen. LOL Da funker alt strålende og jeg fikk levert disken. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det var jo gode nyheter . Hva endte du opp med å gjøre av alt.1 og alt.2 da ... Alt.1) Det burde vel gå greit med disconnect "system disken" , boote med XP plata , trykke F6 loade raid drivere og deretter velge repair installasjon . Alt.2) Ellers har du jo R (Recovery console) med 1) fixmbr , 2) fixboot /scan, og 3 ) diskpart for å sette partisjon aktiv (select disk x + select partition y + active for å sette partisjon y på disk x som active). Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Ble alternativ 2 som ordnet opp. Hadde litt småproblemer etterpå der maskinen plutselig bare restartet, men jeg tok ut strømmen og lot den stå litt alene. Nå har den ikke reboota på lenge så alt ser ut til å funke. Det var 1) fixmbr , 2) fixboot som jeg skrev inn, så vet du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå