Spirax Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Hei ! Satt å kjedet meg å gikk ut for å ta bilde av bilen uten for, har aldri tatt bilde bil før. Kom med tilbakemeldinger. http://home.no.net/preandr/bilde/bil_1.jpg Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 ikke verst egentlig..veldig skarpt bildet hva slags bil er det ? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Syntes det var litt mørkt...det er en Audi. Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 har gjort det litt lysere, http://home.no.net/preandr/bilde/bil_02.jpg Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Det var et bilde av en felg. Minnet meg om en salgsannonse for felger. Skal du selge felgen? Pent bilde, men ikke så veldig spennende. Gl Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 skal nok ikke selge felgen er ikke min bil Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Beklager, men dette bildet ga meg ikke så mye. For meg er det et ganske random-shoot. Men det har bra skarphet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Kjedelig bilde, for å si det rett ut. Her har vi en ganske standard Audi med en helt standard felg, altså ikke helt den store slageren på detaljbilde. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Kom deg lenger ned mot bakken med kamera og få med bilen i bakgrunn på bilde istenden for bakken... får litt mere sug i bilde... kan vise hva jeg mener med ett jeg har tatt. sier ikke at det er perfekt, men en antydning på hvordan jeg føler det skulle vært. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Skal man først da et bilde av et hjul, er det en måte å få mer "spenning" i bildet på, ja, Azzido. (elsker det bildet forresten ) Endret 25. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå