Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 det er en dsang jeg har hørt en gang på radioen .. det eneste jeg husker er melodien og bitte litt av txten der er txten It seams i have a weakness i dident know about noen ? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: It seams i have a weakness i dident know aboutnoen ? A1? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 nei nei nei .. var en rolig og stille sang .. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hjelper på å si hvor du hørte den og hvilke musikkstil... Rap? Rock? Pop? Jazz? Blues? Electonica? Trip-Hop? Klassisk? Opera? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Du tenker på Thomas Dybedahl - "From Grace" fra albumet "That great October sound". "Seems I have a weakness, I didn't know about...'till the day it poored..." Tam-ti-tam :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Gratulerer. Du er sikkert vinneren! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Forresten.,... Noen som vet om en sang her... Jeg hørte den for ikke lenge siden. Ganske kul. Han synger noe sånt som: "Spiral out, keep going" Noen som vet hva sang det er?? Litt rock, tror jeg... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 takk , takk .. men finner den selvsagt ikke da :sad: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Jimmy Pop:Noen som vet om en sang her... Jeg hørte den for ikke lenge siden. Ganske kul. Han synger noe sånt som: "Spiral out, keep going" Noen som vet hva sang det er?? Litt rock, tror jeg... Google er min venn :smile: Et søk på "Spiral out, keep going" +lyrics fant jeg dette. Det er en sang med Tool. Den heter Lateralus. Link til hele teksten her _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-11-01 16:42 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Bitex skrev (2002-11-01 16:40):Google er min venn :smile:Et søk på "Spiral out, keep going" +lyrics fant jeg dette.Det er en sang med Tool. Den heter Lateralus.Link til hele teksten her Hey... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå