..Bjørnar.. Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Z: disken er read-only. Du kan kopiere filene fra Z: disken men du kan ikke kopiere de tilbake. 6936561[/snapback] DET byr på problemer.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 det du er ute etter. Men jeg vedder en mill på at du/dere aldri vil fikse FW på den måten. Om du kjenner en kis som jobber på et Nokia-sted så bare vent til N80i-firmwaren kommer og flash. 6936356[/snapback] Regna seff ikke med å "flashe" telefonen min på denne noe banale måten! :!: Men om man hadde finni programbanene og kopiert disse, så hadde vi ihvertfall vært et skritt nærmere.. Men nå er det slått fast at Z: er read-only, så da kaster jeg meg flat og skrur av tenkeboksen.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 det du er ute etter. Men jeg vedder en mill på at du/dere aldri vil fikse FW på den måten. Om du kjenner en kis som jobber på et Nokia-sted så bare vent til N80i-firmwaren kommer og flash. 6936356[/snapback] Regna seff ikke med å "flashe" telefonen min på denne noe banale måten! :!: Men om man hadde finni programbanene og kopiert disse, så hadde vi ihvertfall vært et skritt nærmere.. Men nå er det slått fast at Z: er read-only, så da kaster jeg meg flat og skrur av tenkeboksen.. 6936608[/snapback] Uansett det er vel ikke noen som har N80i enda? Når den kommer så blir FW sluppet og antar jeg. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Uansett det er vel ikke noen som har N80i enda? Når den kommer så blir FW sluppet og antar jeg. 6936643[/snapback] Helt sikkert..! Litt gøy å leike med tanken bare. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvordan har de da fått filene inn på disken? Med et ordentlig fulbehandlingsprogram fungerer det. Det spørs bare om det finnes Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nokia har jo laget telefonen. Seff har de null problemer med å legge inn filer. Uansett er det bare Phoenix som kan endre Z: og selv Phoenix kan bare legge inn FW pakker fra Nokia. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Null stress med andre ord. Når N80ie FW kommer, flasher vi med Phoenix.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kanskje litt dumt sprørsmål, men kan jeg få det programmet, eller er det et program som kun Nokia har tilgang på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå