Gå til innhold

hva slags sjokoladepulver liker du best?

Brian

Hva slags sjokoladepulver liker du best?  

479 stemmer

1. 1. Hva slags sjokoladepulver liker du best?

• Nesquick
      177
    • Oboy
      249
    • Choco(coop pulver)
      0
    • Nesquick uten sukker
      3
    • Milo
      5
    • Dumle
      10
    • Liker ikke sjokoladepulver
      35

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesquik eier oboy altså, jeg tror jeg er noe i nærheten av nesquikoholiker og kan gjærne drikke en liter til dagen (!) :p

7450739[/snapback]

jepp helt enig, drikekr rundt 1.5 - 2 liter per dag her. :D sitter faktisk å drikker nesquick melk her nå og spiser. mmm herlig med nesquick, det eier o'boy.

Lenke til kommentar
Da jeg var yngre likte jeg Nesquick, men jeg kjøpte en pose med det for noen uker siden og det smakte ikke noe særlig godt. Personlig synes jeg at Dumle er mye bedre hva angår smak. :)

7470335[/snapback]

har aldri sett den der dumle noen plass jeg, hvor selger de det? coop?

Lenke til kommentar
Først bruke jeg O'Boy, men jeg gikk over til Nesquick. Så kom jeg over Nesquick med jorbærsmak. Men det er vel litt OT :p

7530831[/snapback]

ja den har jeg og smakt, men den var ikke noe god i det hele tatt, det samme kan også sies om den nye med mindre sukker. Vanlig Nesquick :w00t:

Lenke til kommentar

Dette blir litt som å spørre om wienerpølser er bedre en grillpølser. Drikker man kun den ene sorten over lang tid går man lei. For meg blir det umulig å si at den ene er bedre enn den andre. Nå for tiden går det på Choko Drink fra Lidl, den er god den. Men nå begynner jeg å glede meg til den er tom for da er det oboy som står for tur. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg forsøkte en gang å lage sjokoladepulver selv. Jeg leste igjennom innholdsdeklarasjonen på en Nesquikpose og tok så kakaopulver, vaniljesukker, vanlig sukker (farin) og salt (ja, det er salt i Nesquik og Oboy) og blandet sammen. Det tok noen forsøk før jeg fikk et greit blandingsforhold, men det blandet seg aldri like lett som ekte Nesquik. Jeg manglet nemmlig emulgator som man ikke akkurat får i vanlige butikker.

Her i huset går det i Nesquik. Men har også smakt O'boy, men det begynner å bli noen år siden nå.

En her i tråden nevnte kaffe med kakao-express (fra Freia). Det er faktisk veldig godt. Den blanda kaffe-/sjokoladesmaken er herlig. Anbefaler dette for de som ikke liker kaffesmak, men vil ha en oppkvikker (siden Battery og Burn er direkte usunt og skader tenner).

Men jeg drikker kaffe mest av alt.

http://kaffemannen.net

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...