_norse_ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Arrangørene CESA har satt opp en liste med det de vurderer som det beste fra TGS (ikke i rangert rekkefølge): * Gran Turismo HD - Sony (PS3)* The Eye of Judgment - Sony (PS3) * Heavenly Sword - Sony (PS3) * Blue Dragon - Microsoft (Xbox360) * Lost Planet - Capcom (Xbox360) * Elebits - Konami (Wii) * Seiken Densetsu 4 (Dawn of Mana) - Square/Enix (PS2) * Tales of Destiny - Namco/Bandai (PS2) * Metal Gear Solid Portable Ops - Konami (PSP) * Monster Hunter Portable 2nd - Capcom (PSP) * Phoenix Wright - Capcom (NDS) Consolewars.de artikkel Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ikke et eneste spill blant de jeg finner interessante. Lagt merke til at jeg liker nesten ikke japanske spill lenger. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ser fram til Phoenix Wright på DS. Første spillet var genialt. Heldigvis kommer det tidlig neste år, så jeg slipper å vente lenge. Elebits er jeg ikke sikker på om jeg skaffer ennå. Først blir det de største spillene på Wii. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) siden jeg ikke skal kjøpe ps3, så er det lost planet jeg ser mest fram til..... edit: leif Endret 24. september 2006 av mX Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Blue Dragon kan også bli artig, selv om det ser litt sånn Pokemon aktig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå