Gå til innhold

Hva skal til for å bli mer markert?

Anbefalte innlegg

Har begynt å trene aktivt annenhver dag i styrkerom nå. Begynte for ca to måneder siden, og har merket en del framgang. Trener mest skuldre, armer, rygg og bryst, men jeg merker det også noe på mage.

Men har dere noen bedre mageøvelser enn vanlige sit-ups? Må liksom ta veldig mange før det har noen effekt. Og hvordan bør jeg utføre styrkeøvelsene? Langsomt, hurtig, eller en blanding av disse to?

Har løping god innvirkning på styrketreningen? positivt? negativt? og hvorfor?

Og til slutt lurte jeg på hvordan jeg kan få mer markerte muskler? En kamerat av meg har veldig markerte muskler på hele kroppen, mens de fleste andre er liksom bare "grove"..

takker for alle svar :thumbup:

Endret av ivemaole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men har dere noen bedre mageøvelser enn vanlige sit-ups? Må liksom ta veldig mange før det har noen effekt. Og hvordan bør jeg utføre styrkeøvelsene? Langsomt, hurtig, eller en blanding av disse to?

Et godt mageprogram er dette:

Iform: Six-pack program

Anbefaler også denne artikkelen:

Iform: Six-pack - magemuskler til beundring

Forklaring av øvelser for mage:

Exercise Encyclopedia

Har løping god innvirkning på styrketreningen? positivt? negativt? og hvorfor?

Løping hjelper på kondis. God kondisjon og ett godt oksygenopptak er absolutt ikke å forakte når du trener. I tillegg forbrenner du fett når du jogger, det vil få musklene dine til å se mer markert ut.

Og til slutt lurte jeg på hvordan jeg kan få mer markerte muskler? En kamerat av meg har veldig markerte muskler på hele kroppen, mens de fleste andre er liksom bare "grove"..

6930326[/snapback]

Han har helt sikkert en lav fettprosent. Det er ikke verre enn at du må slanke vekk litt av underhudsfettet (som nevnt av Eyvindr).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...