ivemaole Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Har begynt å trene aktivt annenhver dag i styrkerom nå. Begynte for ca to måneder siden, og har merket en del framgang. Trener mest skuldre, armer, rygg og bryst, men jeg merker det også noe på mage. Men har dere noen bedre mageøvelser enn vanlige sit-ups? Må liksom ta veldig mange før det har noen effekt. Og hvordan bør jeg utføre styrkeøvelsene? Langsomt, hurtig, eller en blanding av disse to? Har løping god innvirkning på styrketreningen? positivt? negativt? og hvorfor? Og til slutt lurte jeg på hvordan jeg kan få mer markerte muskler? En kamerat av meg har veldig markerte muskler på hele kroppen, mens de fleste andre er liksom bare "grove".. takker for alle svar Endret 24. september 2006 av ivemaole Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Og til slutt lurte jeg på hvordan jeg kan få mer markerte muskler? En kamerat av meg har veldig markerte muskler på hele kroppen, mens de fleste andre er liksom bare "grove".. Svar: For å få mer markerte muskler må du ned mer i fettprosent. Jo mindre fett prosent jo mer markert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Men har dere noen bedre mageøvelser enn vanlige sit-ups? Må liksom ta veldig mange før det har noen effekt. Og hvordan bør jeg utføre styrkeøvelsene? Langsomt, hurtig, eller en blanding av disse to? Et godt mageprogram er dette: Iform: Six-pack program Anbefaler også denne artikkelen: Iform: Six-pack - magemuskler til beundring Forklaring av øvelser for mage: Exercise Encyclopedia Har løping god innvirkning på styrketreningen? positivt? negativt? og hvorfor? Løping hjelper på kondis. God kondisjon og ett godt oksygenopptak er absolutt ikke å forakte når du trener. I tillegg forbrenner du fett når du jogger, det vil få musklene dine til å se mer markert ut. Og til slutt lurte jeg på hvordan jeg kan få mer markerte muskler? En kamerat av meg har veldig markerte muskler på hele kroppen, mens de fleste andre er liksom bare "grove".. 6930326[/snapback] Han har helt sikkert en lav fettprosent. Det er ikke verre enn at du må slanke vekk litt av underhudsfettet (som nevnt av Eyvindr). Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Exercise Encyclopedia var virkelig bra! Mange gode øvelser jeg kommer til å inkudere i mitt mageøvelses-programm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå