Anothim Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei, Bent fram: Vil mitt hovedkort kunne dra et Gainward 7950 GX2 kort? Finner ingen hovedkort fra den kompatibiltetsguiden til nVidia på prisguiden! (Grunnen til at jeg tok det hovedkortet var at det støtter også 800 mhz RAM og Core2Duo prosessorer) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Svaret er ja. Det er dog mulig at du må bruke en ulåst driver for å få full SLI funksjonalitet. Akkurat det er jeg usikker på, men ellers funker dette hovedkortet helt fint med 7950GX2 -Stigma Lenke til kommentar
Anothim Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Svaret er ja. Det er dog mulig at du må bruke en ulåst driver for å få full SLI funksjonalitet. Akkurat det er jeg usikker på, men ellers funker dette hovedkortet helt fint med 7950GX2 -Stigma 6930440[/snapback] Takk! (Kunne noen som har peiling vært en engel og dobbeltsjekket om det har støtte for 800Mhz RAM og Core 2 Duo CPU, slik at jeg ikke rævkjører meg selv her? ) Takknemlig hilsen, Andreas Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 kortet har støtte for 800mhz ram og core 2 duo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå