Programvare Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) 1234 Endret 2. januar 2008 av Metalheart Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tjaaa,Cannibal Corpse - Hammer smashed face... Vanskelig å definere heavy Cryptopsy - Crown of thorns Funeral Rape har mye heavy også... Men dette er jo mye death metal da. er det heavy heavy metal du vil ha? ps. kanskje endre litt på tittel? ga meg ikke for mye info. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Heavy Metal? Danzig - Mother Men tror det du leiter etter er det tyngste metall låten uansett stil. Hvis det stemmer bør du redigere både posten din og tittelen på den. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Glint postet vel i sin tid en lenke til en sang som jeg lagra på PC'en, som het "pandemonic2" som filnavn. Heftige greier. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg fant, jeg fant. Edit: Vent, vanskelig å laste opp Endret 24. september 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Glint postet vel i sin tid en lenke til en sang som jeg lagra på PC'en, som het "pandemonic2" som filnavn. Heftige greier. 6930635[/snapback] Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast http://www.myspace.com/anaalnathrakh Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Glint postet vel i sin tid en lenke til en sang som jeg lagra på PC'en, som het "pandemonic2" som filnavn. Heftige greier. 6930635[/snapback] Anaal Nathrakh - Panemonic Hyperblast... Trøkk i den ja. (Men synes den er mer hard, brutal og knallkjapp, ikke så tung.) Andre skikkelig tunge god-låter: Zyklon - Core Solution Nile - Stones of Sorrow Red Harvest - Godtech Emperor - Thorns on my Grave Gojira - World to Come Immortal - One by One Strapping Young Lad - Shitstorm Gorgoroth - Teethgrinding Mithras - Beyond the Eyes of Man Novembers Doom - In the Absence of Grace Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Anaal Nathrakh - Panemonic Hyperblast... Trøkk i den ja. (Men synes den er mer hard, brutal og knallkjapp, ikke så tung.) 6930936[/snapback] Nigga plz, riffinga @ 1:33 og utover er tidenes tyngste necroriffage. Perverst deilig. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er det brutal metal du er ute etter eller sjangeren heavy metal? Viss det er det siste du er ute etter, så har du blitt sendt ut på glattisen av dei fleste. Går mest i black, thrash og death der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Anaal Nathrakh - Panemonic Hyperblast... Trøkk i den ja. (Men synes den er mer hard, brutal og knallkjapp, ikke så tung.) 6930936[/snapback] Nigga plz, riffinga @ 1:33 og utover er tidenes tyngste necroriffage. Perverst deilig. 6930972[/snapback] Du sier noe der.. Har ikke hørt så mye på Anaal Nathrakh at det gjør noe, men det skremmer hvertfall vannet av gladkristne småjævler som vekker meg om morgenen med liste-pop(boyband). edit: Men etter å ha sjekket det ut litt nå, så har jeg funnet ut at det var ganske moro Trådstarter: jeg tror du bør sjekke ut noe av nonpoint. De har ganske heavy sanger, men allikevel er det lett lyttbart. Endret 24. september 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Anaal Nathrakh - Panemonic Hyperblast... Trøkk i den ja. (Men synes den er mer hard, brutal og knallkjapp, ikke så tung.) 6930936[/snapback] Nigga plz, riffinga @ 1:33 og utover er tidenes tyngste necroriffage. Perverst deilig. 6930972[/snapback] Tungt? Ja, men ikke verdens tyngste. Se lista jeg posta da, den burde jo du like. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Takker og bukker for alt som er skrevet her. Var mye tøft her Liker Slipknot veldig godt. Er det noen som vet om noen band som ligner i stilen? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Snakker vi om Metal eller snakker vi Heavy Metal som i Maiden Priest? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Snakker vi om Metal eller snakker vi Heavy Metal som i Maiden Priest? 6931029[/snapback] Jeg tenker på metal som ligner Slipknot. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Snakker vi om Metal eller snakker vi Heavy Metal som i Maiden Priest? 6931029[/snapback] Jeg tenker på metal som ligner Slipknot. 6931038[/snapback] Nu-Metal? Da tar jeg det som at du mener Metal. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Snakker vi om Metal eller snakker vi Heavy Metal som i Maiden Priest? 6931029[/snapback] Jeg tenker på metal som ligner Slipknot. 6931038[/snapback] Nonpoint som nevnt f.eks. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Snakker vi om Metal eller snakker vi Heavy Metal som i Maiden Priest? 6931029[/snapback] Jeg tenker på metal som ligner Slipknot. 6931038[/snapback] Mudvayne - Determined Mudvayne - Happy? Dyktig band som sporter metallens beste bassist; Ryan Martinie. Endret 24. september 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Taters Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Walk av Pantera. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hvis du skal ha det over kanten bakoversveishardt, kan du jo sjekke ut Agoraphobic Nosebleed, f.eks. med låten 5% Control. Dette er ikke riktig klokt, og litt på grensen av hva jeg klarer å ta alvorlig. Skal man være litt pirkete er det jo egentlig grindcore og ikke direkte metal, men de to sjangrene er så nært beslektet at jeg tar meg friheten. Låta som spilles i Growl Karaoke er også fra et rimelig beinhardt band, Iniquity (album: Grime). Nok en gang egentlig grindcore, men pytt. Endret 24. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Trådstarter: Det finnes mye forskjellig innen metal, som gothenburg, gothic, heavy, death, Nu etc. Så jeg synes du skal utvide emnetittelen litt, for Slipknot går slett ikke under sjangeren "heavy metal". On topic: Soil - Halo Endret 24. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå