Gå til innhold

1234

Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaaa,Cannibal Corpse - Hammer smashed face... Vanskelig å definere heavy

Cryptopsy - Crown of thorns

Funeral Rape har mye heavy også... Men dette er jo mye death metal da. er det heavy heavy metal du vil ha?

ps. kanskje endre litt på tittel? ga meg ikke for mye info.

Lenke til kommentar
Glint postet vel i sin tid en lenke til en sang som jeg lagra på PC'en, som het "pandemonic2" som filnavn. Heftige greier.

6930635[/snapback]

Anaal Nathrakh - Panemonic Hyperblast... Trøkk i den ja. :p (Men synes den er mer hard, brutal og knallkjapp, ikke så tung.)

Andre skikkelig tunge god-låter:

Zyklon - Core Solution

Nile - Stones of Sorrow

Red Harvest - Godtech

Emperor - Thorns on my Grave

Gojira - World to Come

Immortal - One by One

Strapping Young Lad - Shitstorm

Gorgoroth - Teethgrinding

Mithras - Beyond the Eyes of Man

Novembers Doom - In the Absence of Grace

Lenke til kommentar
Anaal Nathrakh - Panemonic Hyperblast... Trøkk i den ja. :p (Men synes den er mer hard, brutal og knallkjapp, ikke så tung.)

6930936[/snapback]

Nigga plz, riffinga @ 1:33 og utover er tidenes tyngste necroriffage. Perverst deilig.

:)

6930972[/snapback]

Du sier noe der.. Har ikke hørt så mye på Anaal Nathrakh at det gjør noe, men det skremmer hvertfall vannet av gladkristne småjævler som vekker meg om morgenen med liste-pop(boyband).

edit: Men etter å ha sjekket det ut litt nå, så har jeg funnet ut at det var ganske moro :)

Trådstarter: jeg tror du bør sjekke ut noe av nonpoint. De har ganske heavy sanger, men allikevel er det lett lyttbart.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

6930936[/snapback]

Nigga plz, riffinga @ 1:33 og utover er tidenes tyngste necroriffage. Perverst deilig.

:)

6930972[/snapback]

Tungt? Ja, men ikke verdens tyngste. Se lista jeg posta da, den burde jo du like. :p

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha det over kanten bakoversveishardt, kan du jo sjekke ut Agoraphobic Nosebleed, f.eks. med låten 5% Control. Dette er ikke riktig klokt, og litt på grensen av hva jeg klarer å ta alvorlig. Skal man være litt pirkete er det jo egentlig grindcore og ikke direkte metal, men de to sjangrene er så nært beslektet at jeg tar meg friheten.

Låta som spilles i Growl Karaoke er også fra et rimelig beinhardt band, Iniquity (album: Grime). Nok en gang egentlig grindcore, men pytt.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...