sweppes Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tenkte jeg skulle skaffe meg en bærbar pc til alt skolearbeidet, samtidig som det hadde vært kjekt å kunne se en film eller spille litt i fritimene osv. Håper å finne en pc til under 10 000kr. Ting jeg ønsker pcen ha: - 1gb ram - dvd brenner - rimelig god batteri tid - Trådløs nettverkskort - minst 80gb harddisk Vil IKKE ha en acer eller MAC... har dårlig erfaring med acer pcer og liker dem ikke så veldig godt, og mac pcer kan en jo nesten ikke spille spill på... Har imidlertidig hørt mye bra om Packard Bell. Noen som vet om de duger bra? Tar imot all tilbake melding med stor takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg tror denne er et godt valg: Asus A6T 9539 kr for gode spesifikasjoner. Eventuellt denne med god batteritid: Acer Aspire 5114WLMi/Turion X2 TL56 ATI 9995 kr. Men den er Acer. Jeg forstår ikke hva du har imot Acer, de er da et av de merkene med best kvalitét. (Ivertfall langt bedre enn Packard Bell) Men så er det dårlige og gode pcer i Acers vareutvalg også... Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sweppes Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 takker! Jeg fant også denne, kunne den ha vært noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå