Gå til innhold

Støtter HTC TyTn A2DP?

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TopDog eller Moskus som har greie på dette...

Har fult guiden til Moskus på smartmobil, men er ikke 100% sikker om jeg gjør det riktig.

Jeg går inn i den mappa jeg skal HKLM/SOFTWARE/MICROSOFT/BLUETOOTH ....

Der oppretter jeg en "DWORF" med 48 i verdi og lagrer den.

Så oppretter jeg en "STRING" med 0 som verdi.

Riktig eller feil?

Lenke til kommentar

Dette er det snakk om (som TopDog referetre til tidligere):

[HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings]

Add new dword, Value name=BitPool; Value data=48 (Decimal)

Modify, Value name=UseJointStereo; Value data=0 (Decimal, Originally 1)

6967070[/snapback]

Du skal bare opprette DWORD verdien BitPool. UseJointStereo skal finnes fra før, bare endres.

6969303[/snapback]

:)

Lenke til kommentar

30 minutter med telefonen i tasken(under årets siste gressklipp) som følger med på buksekanten og jeg fikk lyd i 1 minutt....

Så konklusjonen er nesten at om jeg teiper telefonen til ansiktet,holder pusten i en time og selvsagt ligger helt stille så skal det la seg gjøre å dra gjennom noen låter....

Telefonen vet alle at koster flesk....

Jabra 620s vant testen på amobil

så hvorfor funker ikke driten :hmm:

Lenke til kommentar

jada selvsagt gjorde jeg det.....kom i tillegg bruddstykker med musikk selv om de bare varte noen sekunder...

Når dere parer telefonen, hva gjør dere?

Jeg må gjøre følgende:

-Skru på hodetelefonene

-skru på bluetooth

-gå på bluetooth innstillinger - enheter - merke av jabra bt620s - trykke oppdater - Så må jeg huke av for følgende 2 ting(tidligere før jeg resatte var det 3!!) Hodetelefoner og trådløs stereo...som sagt var det en ting til tidligere jeg måtte huke av....så lagre

-Deretter starter jeg spilleren og alt er som det skal være(bortsett fra at jeg detter ut så lenge jeg rører på meg da :-( ...

Så et av spørsmålene er jo om dere også må gjennom denne prosedyren eller om dere bare starter spilleren og har lyd i høretelefonene allerede da???

Hvilken spiller bruker dere forresten? Jeg bruker den innebygde windows spilleren

Lenke til kommentar
I registeret (det er jo en windows-telefon ;)).

Ved bruk av f.eks. PHM Registry Editor:

http://www.pdagold.com/software/detail.asp?s=1

7014111[/snapback]

hmm. jeg får ikke programmet til å funke.. hva må jeg gjøre? man skal innstallere det på pc'en sannt? og så legger det seg automatisk på min tytn? men finner ikkenoe på tytn'en :dontgetit: jeg er også interessert i å få en smule bedre lyd i Pulsar 590a headsettet mitt i og med at jeg merker det er MYE bedre lyd når jeg hører fra den bluetooth dingsen som fulgte med når den er koblet til pcen ;)

jeg har hele tiden mistenkt at noe kan ha vært 'galt' siden det ikke er stereo lyd som kommer ut av headsettet og :ermm:

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...