Gaute Holmin Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 SmartMobil.no driftes av en meget seriøs og kompetent gjeng (som jeg forøvrig kjenner godt). En skrivefeil i en guide gjør dem ikke useriøse. TyTN støtter A2DP, men en liten registry hack kan forbedre kvaliteten. Søk på SmartMobil.no og du vil finne... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 TopDog eller Moskus som har greie på dette... Har fult guiden til Moskus på smartmobil, men er ikke 100% sikker om jeg gjør det riktig. Jeg går inn i den mappa jeg skal HKLM/SOFTWARE/MICROSOFT/BLUETOOTH .... Der oppretter jeg en "DWORF" med 48 i verdi og lagrer den. Så oppretter jeg en "STRING" med 0 som verdi. Riktig eller feil? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 [HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings]Add new dword, Value name=BitPool; Value data=48 (Decimal) Modify, Value name=UseJointStereo; Value data=0 (Decimal, Originally 1) 6967070[/snapback] Du skal bare opprette DWORD verdien BitPool. UseJointStereo skal finnes fra før, bare endres. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg setter BitPool til 58. Det gir hakket bedre lydkvalitet, og det liker vi! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da har jeg Jabra 620s jeg også til min tytn :-) Hvor finnes denne guiden dere snakker om egentlig Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilken guide er det vi snakker om? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 datating nevner han har fulgt guiden til moskus for å forbedre lydoppsettet Ellers håper jeg det har litt med oppkoplingen og gjør også......jeg detter nemlig ut minst 30 ganger i løpet av en sang Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Dette er det snakk om (som TopDog referetre til tidligere): [HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings]Add new dword, Value name=BitPool; Value data=48 (Decimal) Modify, Value name=UseJointStereo; Value data=0 (Decimal, Originally 1) 6967070[/snapback] Du skal bare opprette DWORD verdien BitPool. UseJointStereo skal finnes fra før, bare endres. 6969303[/snapback] Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Å hvor finner jeg alt dette? I telefonen mener jeg Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 I registeret (det er jo en windows-telefon ). Ved bruk av f.eks. PHM Registry Editor: http://www.pdagold.com/software/detail.asp?s=1 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 finner ikke disse greiene til tross for phm å greier... Å detter ut ca 10 ganger pr sang fremdeles Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Andynator: Beveger du mye på deg? Jeg hadde før TyTn i lomma og jeg datt ut ofte når jeg sykla. Nå har jeg den i jakkelomma isteden (mindre bevegelse for pda'en) og nå detter jeg så og si aldri ut! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 enten ligger den på kontorpulten ved siden av meg eller oppå magen når jeg ligger¨å slapper av irriterende... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Som sagt, så går Plantronics som ei kule her... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 30 minutter med telefonen i tasken(under årets siste gressklipp) som følger med på buksekanten og jeg fikk lyd i 1 minutt.... Så konklusjonen er nesten at om jeg teiper telefonen til ansiktet,holder pusten i en time og selvsagt ligger helt stille så skal det la seg gjøre å dra gjennom noen låter.... Telefonen vet alle at koster flesk.... Jabra 620s vant testen på amobil så hvorfor funker ikke driten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Sjekka du at den var "parra" hele tiden med mobilen og at MediaPlayer'n spilte av musikk og ikke havna på pause? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jada selvsagt gjorde jeg det.....kom i tillegg bruddstykker med musikk selv om de bare varte noen sekunder... Når dere parer telefonen, hva gjør dere? Jeg må gjøre følgende: -Skru på hodetelefonene -skru på bluetooth -gå på bluetooth innstillinger - enheter - merke av jabra bt620s - trykke oppdater - Så må jeg huke av for følgende 2 ting(tidligere før jeg resatte var det 3!!) Hodetelefoner og trådløs stereo...som sagt var det en ting til tidligere jeg måtte huke av....så lagre -Deretter starter jeg spilleren og alt er som det skal være(bortsett fra at jeg detter ut så lenge jeg rører på meg da :-( ... Så et av spørsmålene er jo om dere også må gjennom denne prosedyren eller om dere bare starter spilleren og har lyd i høretelefonene allerede da??? Hvilken spiller bruker dere forresten? Jeg bruker den innebygde windows spilleren Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Gjør akkurat det du gjør. Huker også av for "gjør enhet synlig for andre". Bruker også Windows Media Player som ligger inne på TyTn. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Når det gjelder denne windows spilleren på tytn.... kan den A: ikke vise cover fra sangene/artistene som blir spilt? B: Vise videoklipp,misikkvideoer etc som jeg vanligvis bruker windows spilleren til(på pc) ?? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) I registeret (det er jo en windows-telefon ). Ved bruk av f.eks. PHM Registry Editor: http://www.pdagold.com/software/detail.asp?s=1 7014111[/snapback] hmm. jeg får ikke programmet til å funke.. hva må jeg gjøre? man skal innstallere det på pc'en sannt? og så legger det seg automatisk på min tytn? men finner ikkenoe på tytn'en jeg er også interessert i å få en smule bedre lyd i Pulsar 590a headsettet mitt i og med at jeg merker det er MYE bedre lyd når jeg hører fra den bluetooth dingsen som fulgte med når den er koblet til pcen jeg har hele tiden mistenkt at noe kan ha vært 'galt' siden det ikke er stereo lyd som kommer ut av headsettet og Endret 15. oktober 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå