B4stian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ja, gjør den det? Finner ikke noe på siden til HTC... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Ja, gjør den det?Finner ikke noe på siden til HTC... 6930013[/snapback] Ja, det gjør den. Har selv testet den med Jabra sitt stereo bluetooth headset. Edit: I tilfelle du ikke tar mitt ord for det, kan du lese her. -snubbel Endret 24. september 2006 av snubbel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Knall! Bestiller nok Jabra 620S i morra så jeg har det på tirsdag. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Knall! Bestiller nok Jabra 620S i morra så jeg har det på tirsdag. 6930826[/snapback] Gled deg, det er et knallbra headset! -snubbel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Knall! Bestiller nok Jabra 620S i morra så jeg har det på tirsdag. 6930826[/snapback] Gled deg, det er et knallbra headset! -snubbel 6930834[/snapback] Ja, de blir vel litt bedre enn de proppene som fulgte med. Hvordan er batterikapasiteten? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg får vel hoppe på og kjøpe disse jeg også da:-) hvordan er ellers tytn å bruke? Hva med en skjerm med kun 65000 farger? er den dårlig?? Jeg har bestilt den å må vel vente noen dager før jeg får den Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Har både TyTn og K800 og de ekstra fargene på K800 har ikke jeg merket noe til. TyTn funker som en drøm! Aldri tilbake til vanlig telefon (eller kanskje 8-serien til Nokia da ) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Bestiller nok Jabra 620S i morra så jeg har det på tirsdag. 6930826[/snapback] Fikk mitt idag, venter bare på at telefonen (K800i) kommer tilbake fra service. Bluetooth teknologien har blitt oppgradert til versjon 1.2, som blant annet støtter A2DP protokollen.Alexander på Smartphone.no sier ingenting om A2DP på TyTN. Derimot sier han at TyTN er utstyrt med BT v1.2, og at denne versjonen har A2DP, noe som er helt feil. Blåtannversjon har nemlig ingenting med A2DP å gjøre. Den litt mer seriøse mobilsiden NewMobile.nl sier ingenting om A2DP på TyTN. Har noen faktisk testet om TyTN har A2DP? Forresten morsomt å se noen som skryter av at en telefon har BT v1.2. :!: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg bruker daglig A2DP med TyTN, sammen med et Plantronics Pulsar 590a. Fungerer knirkefritt! Men det anbefales at man gjør en liten endring i registeret for å få opp kvaliteten og bruke skikkelig stereo. Kan ikke huske at Alexander har sagt noe om at BT v1.2 har noe med A2DP å gjøre. Link? Og så ble jeg nysgjerrig på hva som gjør newmobile.nl mer seriøs enn frontend-siden til distributøren i Norge? Er det noen som skryter at telefonen har BT v1.2? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan ikke huske at Alexander har sagt noe om at BT v1.2 har noe med A2DP å gjøre. Link? [...] Er det noen som skryter at telefonen har BT v1.2? 6941359[/snapback] Hva med å lese Alexanders "Bluetooth teknologien har blitt oppgradert til versjon 1.2, som blant annet støtter A2DP protokollen." en gang til? Du ser kanskje ikke forskjell på dette og følgende? Bluetoothteknologien har blitt oppgradert til versjon 1.2, i tillegg til at enheten nå også støtter A2DP-protokollen Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva med med å la den nesevise tonen ligge? Ingen grunn til å bli sint... A2DP vil også sannsynligvis fungere på f.eks. 9100 og 8300/8310 (fungerer fint på min 9100). Men kvaliteten vil nok bli lavere da v1.2 har bedre støtte for å sende om igjen tapte pakker, så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 A2DP vil også sannsynligvis fungere på f.eks. 9100 og 8300/8310 (fungerer fint på min 9100). Men kvaliteten vil nok bli lavere da v1.2 har bedre støtte for å sende om igjen tapte pakker, så vidt jeg har forstått. 6941660[/snapback] I så fall er A2DP veldig anerledes på WM enn på andre mobile enheter. Det beste hadde være om den støttet BT v2.0, som støtter 3x overføringshastighet, har mindre feilsendinger og bruker mindre strøm (se wiki). Og beklager den negative tonen, bare fikk litt følelsen av teskje-snakk. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 A2DP vil også sannsynligvis fungere på f.eks. 9100 og 8300/8310 (fungerer fint på min 9100). Men kvaliteten vil nok bli lavere da v1.2 har bedre støtte for å sende om igjen tapte pakker, så vidt jeg har forstått. 6941660[/snapback] I så fall er A2DP veldig anerledes på WM enn på andre mobile enheter. 6941687[/snapback] Jeg er ingen teknisk ekspert på området, så det hadde vært kjekt med en forklaring. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Nå har jeg mottatt headset'et og mottar gjerne tips om hva som skal forandres for å få enda bedre lydkvalitet moskus og andre. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Da har jeg motatt min tytn Kan mann ikke på denne mobilen bruke egne mp3 sanger som ringetone? Må mann ha lyd på telefonen for at den skal vekke deg om morgenen?(alarm) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg mottatt headset'et og mottar gjerne tips om hva som skal forandres for å få enda bedre lydkvalitet moskus og andre. 6944919[/snapback] Så du har nå Jabra 620s som funker på din tytn? Er lyden dårlig?? er det det du prøver å si?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg mottatt headset'et og mottar gjerne tips om hva som skal forandres for å få enda bedre lydkvalitet moskus og andre. 6944919[/snapback] Så du har nå Jabra 620s som funker på din tytn? Er lyden dårlig?? er det det du prøver å si?? 6956240[/snapback] Nei nei.. er fornøyd jeg, men hvis det kan bli enda bedre mottar jeg gjerne tips. Var verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå har jeg mottatt headset'et og mottar gjerne tips om hva som skal forandres for å få enda bedre lydkvalitet moskus og andre. 6944919[/snapback] Så du har nå Jabra 620s som funker på din tytn? Er lyden dårlig?? er det det du prøver å si?? 6956240[/snapback] Nei nei.. er fornøyd jeg, men hvis det kan bli enda bedre mottar jeg gjerne tips. Var verdt hver eneste krone! 6961007[/snapback] PÅ dette headsettet jabra 620s er der noe knotter på det: for lydinnstillinger og kan du mota samtaler mens det er i bruk?? Hvor kjøpte du det og hva koster det Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøpte det via en distributør til jobben og betalte ca. 550 kr. inkl. frakt. Du får det vel hos Netshop til like under 600 kr. tror jeg... På venstre side har du lyd opp og ned, og på høyre side kan du skifte sang (opp og ned). Du kan også trykke på den store knappen på venstre for å motta inkommende anrop. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sendte en mail til www.delcom.no i dag og fikk følgende beskjed... Vil anbefaler egentlig ikke disse stereo bluetooth headset til din type telefon. Neste generasjons HTC modeller skal høyst sannsynlig shippes med Intel Xscale prosessorer på 400+ MHz, noe som bør kunne håndtere denne type bruk mye bedre. For det andre er det ikke støtte for A2DP (hi-fi stereo over bluetooth) i de originale ROM'ene som shippes med disse telefonene i Norge. Men om du vil bruke den likevel vil musikken slutte å spille når telefonen ringer. . Du kan styre lyden fra øret… Her er litt teknisk rundt headset: Funksjon: Trådløst stereo hodesett med støtte for BlueTooth (versjon 1.2) Kapasiteter: Støtter både handsfree og hodesett profil Hi-Fi Frequency høyttalere Music player control (høyre øre) og mobitelefon control (venstre øre) DSP teknologi Inntil 16 timers taletid (14 timer music streaming) og standy tid på inntil 240 timer Kan kobles opp mot 2 bluetooth enheter samtidig Støtte for A2DP (for musikk avspilling) og AVRCP profiler (for fjernkontroll) Så ...hva er gale her?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå