Gå til innhold

HW-Lan 06: hva slag drikke?

Nixnu

Anbefalte innlegg

Tror at LAN hadde blitt litt kjipt om alkohol hadde vært lov. Det hadde gjort at yngre deltakere ikke hadde fått være med. Og aldersgrenser.

Sikkert også mer press og stjeling. Alle er ikke like gode til å kontrollere seg under inntak av rus. :p

Kommer nok til å drikke vann og Pepsi max på lanet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare å tappe øl på urge-flasker hvis man er så desp da... :p bare finn et øl-merke som ligner på fargen til urge... eller bruk Mountain Dew flasker, der ser man heller ikke forskjell siden flaska er grønn.

Blir nok cola og burn på meg.

Lenke til kommentar
Det er jo bare å tappe øl på urge-flasker hvis man er så desp da... :p bare finn et øl-merke som ligner på fargen til urge... eller bruk Mountain Dew flasker, der ser man heller ikke forskjell siden flaska er grønn.

Blir nok cola og burn på meg.

6937824[/snapback]

jo men kjipt hvis man blir busta....hue og ræva ut for å si det sånn... :w00t:

men det er sikkert noen som må prøve....skulle aldri sagt det vettu... :p

Lenke til kommentar
Ganske stor forskjell på å pimpe pilsner til cs, og fyll og faenskap!

6937860[/snapback]

Sant, men det er alltid noen som ikke klarer å styre HVOR mange pils som hører med til cs. CS+2-3 pils=pwn, men CS+7-8 pils=OMG F*****G AWP WH**E *curse curse* NOOB!! etc... :p

Lenke til kommentar

6937860[/snapback]

jo seff...er jo ikke no gøy å spille cs i fylla....eller kanskje litt da....men hvis det hadde vært tillatt med alkohol tror jeg nok ikke folk hadde holdt seg til nipping av øl.

bare tenk deg en lukt av svette nerder og fyll.... :roll:

Lenke til kommentar

6937860[/snapback]

jo seff...er jo ikke no gøy å spille cs i fylla....eller kanskje litt da....men hvis det hadde vært tillatt med alkohol tror jeg nok ikke folk hadde holdt seg til nipping av øl.

bare tenk deg en lukt av svette nerder og fyll.... :roll:

6937886[/snapback]

nå får ikke jeg sove i natt. *tenkte for mye*

Lenke til kommentar

Burn er greit, men ingen virkning med tanke på våkenhet å gjøre!!

Den inneholder forlite koffein til at det er noe vits,

den inneholder også syren Taurin som i følge wikipedia bare gir placebo. så trur du hardt nok så virker den...

Fra wikipedia!

Taurin (C2H7NO3S) er en organisk syre (aminosyre) som mennesker og dyr danner i gallen. Navnet kommer fra latinsk taurus (tyr), ettersom stoffet først ble oppdaget i gallen til en okse (Bos taurus). Stoffet finnes i alle animalske næringsmidler.

Taurin har i den senere tid blitt en populær ingrediens i energidrikker, for eksempel Red Bull. Stoffet har imidlertid ingen dokumenterte prestasjonsfremmende effekter. Det er ukjent hvorfor taurin inkluderes i energidrikker, men en teori er at det kommer av ordets mannlige karakter (tauris = tyr), og at det derfor skulle ha en psykologisk placeboeffekt.

Lenke til kommentar

Ja IS-te er greit. Men hvis dere over 18 skal ha smaken av øl så dra Munkholm? Det er jo ikke værre =) Skal du ha deg lykkerus så drar du på polet, bælmer utenfor, og kommer tilbake på LANet, er det verre? neeeh, det er ikke det. Hvofor skal alle absoulutt ha vann? :p ISte er bedre :p

Lenke til kommentar
Hvofor skal alle absoulutt ha vann? :p ISte er bedre :p

6943134[/snapback]

Joa is-te er jo godt, men det er rett å slett formye sukker og ette å ha drikki en så er du jo bare mer tøst og må ha en til!

6943631[/snapback]

Sukkerfri iste?

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...