Gå til innhold

Spørsmål om Peppes

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei.

er råsulten, og har tenkt og bestille Peppes filmdeal, via nettet (som var nytt som jeg forsto), da jeg hater og ringe..

men jeg finner ikke ut noe på siden deres om de tar kort eller kontanter når de bringer pizza'en..

har bare 100 kr i kontanter, så det er ikke nåkk..

er det noen som vet om de tar kort når de kommer og leverer ?

håper på kjappe svar...... sulten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt den et par ganger.. Det er kjempedeilig å kunne ta seg god og lang tid, faktisk SE hvordan pizzaen/maten ser ut, lese litt om den, spesifisere div., lage egen pizza..

Dersom man tar det over f.eks. telefon, kan man jo ikke se hvor mye tilbehør man kan få med (med mindre man vil bruke en halvtime på å bestille i telefonen;)

Jeg leier en sokkelleilighet der man noen ganger kan klø seg litt i hodet når man kommer på besøk. Gikk veldig greit når jeg kunne skrive div.info om leveringsstedet :D

De har praktisk talt tenkt på alt!

Lenke til kommentar
Har brukt den et par ganger.. Det er kjempedeilig å kunne ta seg god og lang tid, faktisk SE hvordan pizzaen/maten ser ut, lese litt om den, spesifisere div., lage egen pizza..

Dersom man tar det over f.eks. telefon, kan man jo ikke se hvor mye tilbehør man kan få med (med mindre man vil bruke en halvtime på å bestille i telefonen;)

Jeg leier en sokkelleilighet der man noen ganger kan klø seg litt i hodet når man kommer på besøk. Gikk veldig greit når jeg kunne skrive div.info om leveringsstedet :D

6930270[/snapback]

yup. eneste jeg var usikker på var dette ged gatenavn og oppgang.. ble liksom så rart formulert.. så under beskrivingen så skrev jeg hele adressen fra navnet på gaten, oppgangs nr. og hvilket bokstav. så de liksom fikk alt.

men hvor lang tid tok det deg som ca før du fikk den? er kvalm av sultenhet :p

Lenke til kommentar

6930270[/snapback]

yup. eneste jeg var usikker på var dette ged gatenavn og oppgang.. ble liksom så rart formulert.. så under beskrivingen så skrev jeg hele adressen fra navnet på gaten, oppgangs nr. og hvilket bokstav. så de liksom fikk alt.

men hvor lang tid tok det deg som ca før du fikk den? er kvalm av sultenhet :p

6930292[/snapback]

Tok ca. 35 minutter eller noe.. (kortere tid enn forventet!) bestilte varsling på telefon, men dét glemte de visst.. så ble å ta imot pizzaen i boxer'n :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...