*Magnus* Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei. er råsulten, og har tenkt og bestille Peppes filmdeal, via nettet (som var nytt som jeg forsto), da jeg hater og ringe.. men jeg finner ikke ut noe på siden deres om de tar kort eller kontanter når de bringer pizza'en.. har bare 100 kr i kontanter, så det er ikke nåkk.. er det noen som vet om de tar kort når de kommer og leverer ? håper på kjappe svar...... sulten Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 du oppgir kortnummer på nettet. så må du vise frem dette når de kommer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 De må vite om du skal betale med kort før de kommer. Vet ikke hvordan du skal få sagt i fra hvis det ikke står noe på siden.. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 er det ikke like rgeit å ringe. da sier du ifra at du vil betale med kort. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 wow. det gikk fort takker for svar alle sammen. så når jeg skal bestille.. velger pizza, drikke, og trykker gå til kassen, så må jeg bare skrive inn VISA kort nr. et mitt, og vise det fram når de bringer den ? har jeg forstått det riktig? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Bare å velge at du vil betale med kort når du kommer til betaling. Fyll in kortnummer og ha kortet klart når pizzaen kommer på døra. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Bare å velge at du vil betale med kort når du kommer til betaling. Fyll in kortnummer og ha kortet klart når pizzaen kommer på døra. 6930019[/snapback] ok takker da skal jeg bestille skal bli godt med mat i magen Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Peppes' bestilling over nett er GENIAL Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Peppes' bestilling over nett er GENIAL 6930115[/snapback] gjort det mange ganger? da var iallefall pizza'en bestillt.. gleder meg.. sulten som en ørn fristet liksom ikke noe i kjøleskapet Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har brukt den et par ganger.. Det er kjempedeilig å kunne ta seg god og lang tid, faktisk SE hvordan pizzaen/maten ser ut, lese litt om den, spesifisere div., lage egen pizza.. Dersom man tar det over f.eks. telefon, kan man jo ikke se hvor mye tilbehør man kan få med (med mindre man vil bruke en halvtime på å bestille i telefonen;) Jeg leier en sokkelleilighet der man noen ganger kan klø seg litt i hodet når man kommer på besøk. Gikk veldig greit når jeg kunne skrive div.info om leveringsstedet De har praktisk talt tenkt på alt! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Har brukt den et par ganger.. Det er kjempedeilig å kunne ta seg god og lang tid, faktisk SE hvordan pizzaen/maten ser ut, lese litt om den, spesifisere div., lage egen pizza..Dersom man tar det over f.eks. telefon, kan man jo ikke se hvor mye tilbehør man kan få med (med mindre man vil bruke en halvtime på å bestille i telefonen;) Jeg leier en sokkelleilighet der man noen ganger kan klø seg litt i hodet når man kommer på besøk. Gikk veldig greit når jeg kunne skrive div.info om leveringsstedet De har praktisk talt tenkt på alt! 6930270[/snapback] yup. eneste jeg var usikker på var dette ged gatenavn og oppgang.. ble liksom så rart formulert.. så under beskrivingen så skrev jeg hele adressen fra navnet på gaten, oppgangs nr. og hvilket bokstav. så de liksom fikk alt. men hvor lang tid tok det deg som ca før du fikk den? er kvalm av sultenhet Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har brukt den et par ganger.. Det er kjempedeilig å kunne ta seg god og lang tid, faktisk SE hvordan pizzaen/maten ser ut, lese litt om den, spesifisere div., lage egen pizza..Dersom man tar det over f.eks. telefon, kan man jo ikke se hvor mye tilbehør man kan få med (med mindre man vil bruke en halvtime på å bestille i telefonen;) Jeg leier en sokkelleilighet der man noen ganger kan klø seg litt i hodet når man kommer på besøk. Gikk veldig greit når jeg kunne skrive div.info om leveringsstedet De har praktisk talt tenkt på alt! 6930270[/snapback] yup. eneste jeg var usikker på var dette ged gatenavn og oppgang.. ble liksom så rart formulert.. så under beskrivingen så skrev jeg hele adressen fra navnet på gaten, oppgangs nr. og hvilket bokstav. så de liksom fikk alt. men hvor lang tid tok det deg som ca før du fikk den? er kvalm av sultenhet 6930292[/snapback] Tok ca. 35 minutter eller noe.. (kortere tid enn forventet!) bestilte varsling på telefon, men dét glemte de visst.. så ble å ta imot pizzaen i boxer'n Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 da var pizza'en endelig her dette gikk da smertefritt Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Og den smakte fortreffelig? Ble sulten nå, men har ingen Peppes her på bygda. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hva heter den siden a? fikk lyst til og prøve Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Å herregud, er det så utrolig vanskelig å bruke 2-3 sekunder på å søke selv? Google Peppes Pizza Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Å herregud, er det så utrolig vanskelig å bruke 2-3 sekunder på å søke selv? Google Peppes Pizza 6930823[/snapback] var vist det Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ååh.. pizza.. me want.. Nermeste peppes er 2 timer unna her, så vanskelig å få bestilt derifra Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 da var jeg ferdig med filmet og pizza'en . tok meg 45 min fra jeg sente orderen, til han sto på døra mi med en Stor pizza, 1.5L fanta, rømmedressing og filmen og ja til den som spurte. fortreffelig pizza.. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Forresten noen som vet hvor langt de gidder å kjøre med en pizza? Frista veldig å bestille en pizza nå men vet ikke om de gidder å kjøre den helt hjem til meg Bor vel ca 1 mil unna sjappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå