Gå til innhold

Stort problem med expert !


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Dette er problemet !

 

jeg satt hos en venn på et lan med laptopen min, mens vi ser på film så skal en av oss hente brus og tilfeldigvis river denne personen ned pcen min og knuser skjermen !

 

har kjøpt den hos expert med en superforsikring !

denne forsikkringen skal dekke eventuelle skader og uhell !

 

tror/vet dere om dette uhellet vil bli dekket av epert ?

 

takker for svar !

 

Del 2...

 

det egentlige problemet mitt er at jeg og pappen kjøpte to helt like hp laptoper og pappa som den klønen han er har klart å knase skjermen på sin pc for et halvt år siden !

 

vil expert mistenke noe, har de lov til å ikke dekke skaden pga. mistenksomhet ?

 

pappen kjøpte samme forsikkring som meg også ! de sa: å nei så dumt også fikk han ny pc ! men hva skjer når jeg kommer med akkuratt samme pc, akkuratt samme forsikkring og akkuratt samme skade pa akkuratt samme navn på forsikkringen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det forsikrede objektet skal behandles slik at skade så vidt mulig kan unngås. For eksempel skal objektet ikke brukes i miljø der det er åpenbar

fare for skade. Hvis den som krever erstatning, bevisst har fortiet, skjult eller uriktig oppgitt noe av betydning for vurdering av erstatningen eller

tilsidesatt sin plikt i henhold til ovenstående, bortfaller dennes rett til erstatning.

 

Håper den ikke sto og vippet på kanten av bordet eller hadde strømledningen i spenn et sted hvor man pleier å gå..

 

Men bortsett fra dette så er du jo forsikret mot dette uavhengig av tidligere forsikringssaker, men du bør vel være forberedt på at de kanskje blir vanskeligere å overbevise enn forrige gang.

Lenke til kommentar
om både han og faren hans tar med sin bærbare pc med kvittering så må da vell det gå bra, eller?

6930176[/snapback]

 

Vil ikke gi tips om hva som skjer i dette tilfelle men det hjelper veldig lite om far og sønn stiller opp da dette det er mest vanlige i sånne tilfeller...

 

Uansett hvis det blir en sak av dette så blir både far og sønn pliktig til å avgi forklaring og er det rent mel i posen i begge tilfeller så har de ingen ting å frykte.

 

Hvis det er forsøk på svindel så er disse etterforskerne veldig dyktige da de har jobbet i Politiet i mange år på dette omerådet før dem går over til denne bransjen.

 

Vi var 20 stykker på et kurs og 50% skulle lyve og alle ble avslørt...

Lenke til kommentar
om både han og faren hans tar med sin bærbare pc med kvittering så må da vell det gå bra, eller?

6930176[/snapback]

 

Vil ikke gi tips om hva som skjer i dette tilfelle men det hjelper veldig lite om far og sønn stiller opp da dette det er mest vanlige i sånne tilfeller...

 

Uansett hvis det blir en sak av dette så blir både far og sønn pliktig til å avgi forklaring og er det rent mel i posen i begge tilfeller så har de ingen ting å frykte.

 

Hvis det er forsøk på svindel så er disse etterforskerne veldig dyktige da de har jobbet i Politiet i mange år på dette omerådet før dem går over til denne bransjen.

 

Vi var 20 stykker på et kurs og 50% skulle lyve og alle ble avslørt...

6930274[/snapback]

 

Jeg vil gå rett igjennom en løgn detektor på at det jeg sier er sant ! så i det tilfelle så vil de se om jeg lurer de eller snakkes sant da, takk så mye for svar jada-jada !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...