Casiraghi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg har OS installert på (D:) mens denne mappen ligger på (C:) hvor partisjon (D:) er hentet fra. Men hva er denne mappen til? Noen som har en formening om det? Har egentlig lyst til å slette den, iom at den tar opp ca 600MB. Endret 24. september 2006 av Casiraghi Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 tja hvilken mappe er det snakk om da ? fiks bildet ditt på imageshack også : ) Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Kommer ikke bildet opp? får det opp her... skal prøve å få det mindre. Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hva ligger i mappen da ? Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Det ligger 7 mapper der som heter - C - CPU - G - L - M - S - W Samt 3 filer som heter - BTS_DPS_CLEANUP - BTS_DPS_FINISH - BTS_DPS_ROE Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Off Topic: Hvilken skin er det du kjører?. Så nice ut! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det ser ut som det er noe benchmark-program eller lignende som har opprettet disse mappene, uten å være sikker. Hva inneholder mappene? Vet du om disse har vært der hele tiden? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er nok mapper med drivere. se www.driverpacks.net Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Takker for svar Mappen er nok full av drivere. Alle mappene er i form av bokstaver. Fant drivere for skjermkort osv i ene, så tror jeg lar den være. Kanskje det har noe med PartitionMagic å gjøre? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er jo bare 600 MB spander en CD-R og brenn ut på cd dersom filene plager deg. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje det har noe med PartitionMagic å gjøre? 6933640[/snapback] PartitionMagic har aldri noensinne produsert noe sånt på noen av de maskinene jeg har brukt PM på. Og jeg har brukt mange versjoner; 6.x, 7.x, 8.x Jeg tipper det er "driver packs" som har fulgt med i Windows-installasjonen din. Du brukte kanskje noen "unattended, multi-Win"-greier? Det står kanskje mer om det her. (Før het det www.btsunattended.net, men nå ser det ut som om "bts" har forsvunnet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå