Eplejus Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Har et lite problem her, kjører for tiden redhat og mandrake på en burk her som er koblet til en kvm switch som er tilkoblet alle burkene mine, og problemmet er at når switcher fra linuxburken til en annen pc, og derretter for å switche tilbake til linuxburken, så henger musa seg opp på en måte, jeg kan kun bevege musa innenfor et område nedi venste hjørne, og alt flimrer når jeg beveger på musa, dette skjer både i redhat og mandrake, så jeg regner med at det er et hardware problem jeg har, så jeg lurer, noen som har vært borti samma problemmet og har funnet løsningen? sjølv tror jeg selv at det er skjermkortet som fucker opp...men har dessverre ikke noe extra skjermkort liggende, så jeg får ikke testet. Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Glemte forresten å si at det er en "Focus Networks" kvm switch jeg har om det kunne hjelpe noe... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Støtter den kwm-switchen linux? Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Ja, har en kompis som har samma, funker glimrende i linux sier han. Lenke til kommentar
Trade Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Har samme problem i winxp og vil gjerne vite om du har funnet løsning på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå