Spirre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 jeg har ikke fått logga meg på tst drive serverne de siste dagene. tror det starta etter siste oppdateringa om tirsdagen. når jeg kjører nettverks sjekken så er alt ok, men NAT er strict, kan dette ha noe å si og hvordan fikse? btw, jeg får fremdeles spillt poker online, så mistenker derfor at TDU trenger litt mer frihet en strict NAT. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 har akkurat det samme problemet med NAT på strict Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Da er det 2 porter som må åpnes i ruter. 88 UDP 3074 UDP og TDP. På min NGT-ruter gjøres det slik: http://ngtforum.net/viewtopic.php?t=13 Jeg hadde strict NAT før, og nå OPEN NAT etter å ha åpnet portene. Og ja, det gir en markant bedre opplevelse av live siden man kan joine langt flere spill. Endret 24. september 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Da er det 2 porter som må åpnes i ruter.88 UDP 3074 UDP og TDP. På min NGT-ruter gjøres det slik: http://ngtforum.net/viewtopic.php?t=13 Jeg hadde strict NAT før, og nå OPEN NAT etter å ha åpnet portene. Og ja, det gir en markant bedre opplevelse av live siden man kan joine langt flere spill. 6931350[/snapback] Tror du at du kunne hjulpet meg med akkurat det? Fikk ikke logget inn gjennom telnet, og jeg er ikke 100% sikker på hvordan dette gjøres gjennom endringsweb'en til nextgentel! Hadde vært veldig fint! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) da har jeg åpna disse portene slik som jeg gjorde i emule på min zyxel router/switch (adsl modemet står i bridge modus) men det ser ikke ut til å hjelpe. kan noen forklare litt nærmere hvordan jeg kan fikse dette? hm...starta opp spillet nå og fikk logga på...men den sier fremdeles strict på nat, selv om jeg har adda/åpna portene...gudene vet hva som er problemet... Endret 25. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Har Xboxen sin samme IP som pc?? Ser jo slik ut når jeg ser på screen dumpen din. Husk at du må sette statiske ip-er på de enhetene du åpner for. Så hvis din 360 befinner seg på ip 192.168.1.34 er det jo greit, men hvis den er på en annen hjelper det ikke å åpne porter for 192.168.1.34 Og st du fortsatt får strict NAT på boxen betyr at portene ikke er åpne for boxen, så det ligger en feil et eller annet sted i oppsettet hos ruter/ip-er. Endret 26. september 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) jeg så det etterpå at jeg kjørte samme ip på pc og xbox, har fiksa det nå. får kobla opp mot tdu serverne nå, men xbox nettverks testen sier fremdeles strict så det er ikke så veldig farlig nå, men å få NAT ned til open etterhvert hadde vært fint alikevel... btw xboxen sier den kjører 38, iufølge den selv, så jeg vet egentlig ikke hvor problemet ligger. modemet er i rbidge modus eller hva nå det heter når det ikke "router" men bare ligger der og lar switch/wlan/routeren fikse alt. Endret 28. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Men da må du åpne portene for 38. Nå er de jo åpnet for 34, og det er jo ikke Xboxen. Endret 28. september 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) hvis du leser den siste posten min litt bedre så ser du at jeg har fiksa det fiksa det faktisk for et par dager sia, rett etter at jeg laga de første postene, bare at jeg har vært vekk fra nettet i to dager så sa ikke noe det før nå Endret 28. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå