Cultofluna Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har stressa i flere timer nå, men kommer fortsatt ingen vei med registreringen. Sitter med en original Xbox + ett 12 måneders gold membership. Uansett hva jeg gjør så får jeg opp samme feilmelding etter å ha skrevet inn live koden. "Unable to continue due to technical difficulties. Please try again later." For den som ikke forsto hva jeg mente Sitter med ADSL2 fra NGT, Speedtouch 546i og deaktivert brannmur. Kan noen hjelpe meg litt fort? Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du kan jo prøve å ringe kundesrvice... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Hjelper ikke akkuratt det når kundeservice er stengt. Hadde hatt bruk for litt hjelp nå.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vet ikke altså, men kan hende at gold membershipet har gått ut på dato. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du kunne jo vente litt. Ser at denne tråden vart laga igår. Virkar det no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå