Andreas2k Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Heisann godtfolk! Har endelig tatt til fornuften og valgt å bruke litt penger på ny mobil, valget står mellom n70 og k800. Fikk tilbud om å kjøpe en helt ny n70 for 1800 kr av kompis, men er litt små skeptisk med tanke på hvor gammel selve telefonen er. Har også lyst på et greit kamera (noe jeg syntest min gamle k750 hadde), men er i tvil om jeg har lyst å bruke symbian igjen.. Er n70 kanon? Eller er den like treig som sx1? . Til sist fikk jeg øynene opp for siba sitt tilbud: K800 for 200 kr med tele2 abb, sykt billig og ikke minst veldig greit siden jeg ikke har mer enn rundt 2000 å bruke på ny tlf. Noen innvendinger, råd? Trenger hjelp til å bestemme meg. Takker på forskudd for alle svar. Andy Endret 24. september 2006 av Andreas2k Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 K800 har mye mye bedre kamera enn N70, så er dette viktig for deg synes jeg du skal gå for k800. N70 er på ingen måte like treig som Sx1, men er du litt utålmodig er også k800 bedre valg her. N70 har mulighet for et hav av programmer med Symbian/S60, så det får du også vurdere. Kommer du ikke til å installere masse programmer, dropper du symbian telefoner da de er større og tregere enn de uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå