rankine Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg skal kjøpe meg nytt gamingtastatur men jeg er egentlig helt grønn på området. Hva bør jeg egentlig kjøpe? Jeg spiller hovedsakelig BF2 men også litt cs. Få høre om alt, uansett pris. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Dette hjelper deg mere en nok! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 har hørt veldig mye positivt om saitek eclipse tastaturet. LINK Det skal visstnok være veldig bra til spilling. Jeg har ikke prøvd dette selv, men jeg har bestilt det. Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Saitek Eclipse anbefales! Deilig å skrive på, ikke så stort som G15, lys (noe som er praktisk på f.eks. LAN) og ikke flere funksjoner ellers enn du strengt tatt trenger : P Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vis du går for Saitek kjem det saitek eclipse 2 ut i slutten av mnd. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 knappene på saitek blir slit ! Lenke til kommentar
rankine Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Takker for gode svar! Jeg tror jeg venter til saitek eclipse 2 kommer, det viker som et bra tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå