ivemaole Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har Logitech Z5500 og ha brukt det et års tid sammen med xbox 360. Men etter at jeg flyttet til en ny hybel har det blitt en sånn kneppelyd eller poppelyd i høyttalerne. Av og til lavt, og av og til ganske høyt. Denne lyden kommer litt nå og da, og er veldig irriterende når jeg f.eks ser på film eller spiller spill... (hvertfall hvis man lever seg litt inn i det da) Så jeg lurte på om noen av dere her, siden dere har bra peiling på lyd kunne hjelpe meg å bli kvitt denne ulyden. Takker for alle svar Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kan hende det er jordingsfeil eller ein kondensator som har tatt kveld. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Nå har ikke jeg så veldig god peiling på de tekniske aspektene ved lyd og anlegg da.. Så en kondensator er? Og hva kan den jordingsfeilen være? Bør jeg bruke en jorda stikkontakt kanskje? Er usikker på om min er det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå