Humle Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei Jeg har en sata harddisk. Og nå vil jeg formatere pcen, men idet den begynner så kommer det feilmedling om at den ikke finner noen harddisk og kontroller at den er riktig koblet til å blabla.. noe jeg vet den er. Jeg kan fortsatt bruke den vanlig, men det er bare i installasjon den ikke klarer å finne den. Jeg kan heller ikke finnne noen harddisk i BIOSEN. Noen som vet hva det kan være? Endret 24. september 2006 av Humle Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 prøv om du finner den i en annen pc. da er det ikke disken som er problmet. Lenke til kommentar
Humle Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 prøv om du finner den i en annen pc. da er det ikke disken som er problmet. 6929200[/snapback] Har prøvd en annen SATA disk også. Samme problemet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Trenger hovedkortet ditt SATA-drivere for å kunne nå SATA-harddisker? Sjekk i hovedkortsmanualen. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tror nesten du trenger SATA-drivere når du skal installere. I begynnelsen av installasjonen får du beskjed om å TRYKKE F6 hvis du skal/må legge inn slike drivere....prøv det du...tror du må ha driverne klar på en FLOPPY... Lenke til kommentar
Humle Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Ok. skal prøve det. takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå