Thel Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Haha, fantastisk prosjekt, ser utrolig kult ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan går det? Noen fremgang? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan går det? Noen fremgang? Nei faktisk ikkje. Har mista arbeidslysta heilt. Litt tragisk, for det var ikkje mykje igjenn... Lurer litt på om eg skal ta mote til meg og starte igjenn på fredag. Trur eg har fri på tosrsdag og, så da blir det sikkert noko jobbing. Eg må gjere det ferdig... Skal bestille bryterene no, vist eg finner igjen dem lista over kva brytere eg skulle ha Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vist ikke kan du jo selge det til meg Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Vist ikke kan du jo selge det til meg Du kan kjøpe det gamle kabinette mitt, med sota rute og med diverse klisteremerke...(midtower cobra) Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, men du? Gjør ferdig prosjektet, basta! Det ser jo ganske fett ut, det kabinettet, så bare stå på. Fullfør det og få extra cred-boost! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Genialt prosjekt du holder på med. Det er veldig bra utført også, gleder meg til det er ferdig. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dette ble utrolig bra ressultat, jeg hadde forventet at det skulle bli noe teite greier, men dette gjorde meg faktisk imponert.. Bra jobbet Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Trur det er noko tull hos elfa, eg har enda ikkje fått bryterane. Og det var noko rart med bestillinga, eg måtte ikkje registrere meg, det var bare å fylle ut kor det skulle sendes til. Eg kommer med ein update noko ganske snart. Endret 29. oktober 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jaja, i allefall ser lakkeringen veldig bra ut! Pytt pytt om du ikke kom særlig langt. Ting som tar tid blir jo som regel seende mye bedre ut enn ting du gjør på fem minutter? Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kult! Ser ordentlig fett ut det der. Lakkinga ser veldig fin ut! Lykke til videre! Lenke til kommentar
Wichmann Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Imponerende lakkering og lekkert arbeid! Dette var virkelig presisjonsarbeid! Wichmann Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Fekk feil bryter fra elfa i dag. Eg fekk ein vippe bryter istaden for den av/på knappen Skulle hatt ein av desse: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fekk feil bryter fra elfa i dag. Eg fekk ein vippe bryter istaden for den av/på knappen Uff uff. Ventet du lenge på den? Og hva gjør du med det? Sender den tilbake? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Fekk feil bryter fra elfa i dag. Eg fekk ein vippe bryter istaden for den av/på knappen Uff uff. Ventet du lenge på den? Og hva gjør du med det? Sender den tilbake? ringer til dei på mandag og sender den sikkert og da. Det er jo litt skuffende, eg venta jo i ca 2 veker. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Åå så teit... Tar det enda en uke før... Også enda to uker... Jhish. Er så typisk! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Blir ferdig med den siste sida i kveld/natt.. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Goodie! Venter på update imorgen da Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ferdig med lakkinga, har bare litt klarlakk igjenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 STILIGT! Da jeg så på de første bildene, tenkte jeg dette kom til å bli en flopp.. Den ser dritkul ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå