DemoniZer Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ferdig å maskere no og har lakka det bruna.... Bilder kommer i kveld. 9180401[/snapback] Hvor ble det av bildene? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Sorry gløymte det... legger det ut no... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Sorry gløymte det... legger det ut no... 9186060[/snapback] Flere enn meg som venter i spenning Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Har ikkje fått gjort noko i dag pga brygging Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nydelig, BigJaffa Det jeg kanskje er litt skeptisk til (foreløpig) er åpningen hvor du skal ha plexi. Håper du bare skal ha hvitt lys eller ingenting lys inni? Blått neon blir ikke helt passende til kabinettet ditt, liksom Har du malt på innholdet i sjokomelken (ikke sukker, kakao osv, men maskindeler). Blir kanskje litt dumt om du skulle bytte innhold ... Goscinny Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Kommer sikkert til å ha kvitt lys inni.... Eg kommer ikkje til å lage ei innhalds liste på kabinete.... Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tøffeste kabinettet ever! (selv om Sjokomelk ikke er like godt som Litago) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 En veldig interesant og original ide Lenke til kommentar
Meits Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Dette er et kjempetøft prosjekt. Vet ikke om dette er nevnt før, men istedet for å slite med korken, kunne du valgt å sette på et stort sugerør slik at den hadde sett ut som den lille Sjokomelk-boksen. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Trur ikkje det hadde blitt så fint. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Great Scott! men den der må da virkelig infringe på no tine copyrights? Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dødsfett kabinett jeg vil også lage noe sånt! stå på med god jobb, med den der får du garantert cred hos tine mener jeg leste noe for noen år siden om lakkering av hardware? hadde jo vært kult å lakket alt hardwaren hvitt Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Dødsfett kabinett jeg vil også lage noe sånt! stå på med god jobb, med den der får du garantert cred hos tine mener jeg leste noe for noen år siden om lakkering av hardware? hadde jo vært kult å lakket alt hardwaren hvitt 9334048[/snapback] Takker.... Men eg veit ikkje kor lurt det er å lakke hardwaren.... Du burde sikkert prøve på ein gammel pc først.... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Har starta på lakkinga igjenn... for venter å bli ferdig med det ganske snart... Har og fått stipend så penger til alt som skal vere inni er og der... ca. 10 000 spenn kommer ganske snart :!: Her er det som skal vere inni! Trur eg... EDIT: Eg har ikkje kamera så eg tviler på at kommer nokon bilder... Men skal gjere mitt beste for å finne eit kamera.... Endret 15. september 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dette er definitivt noe av det tøffere jeg har sett i det siste. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Takker... Men dessverre så har eg ikkje funnet noko kamera Så det blir ingen update! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har starta på lakkinga igjenn... for venter å bli ferdig med det ganske snart... Har og fått stipend så penger til alt som skal vere inni er og der... ca. 10 000 spenn kommer ganske snart :!: Her er det som skal vere inni! Trur eg... EDIT: Eg har ikkje kamera så eg tviler på at kommer nokon bilder... Men skal gjere mitt beste for å finne eit kamera.... 9499883[/snapback] Må logge inn for å se varene.. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Administrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Gå tilbake til administrasjonssiden Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Sorry.. skal fikse det... EDIT: Hadde tatt feil link....->Her er den! Endret 19. september 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå