BigJaffa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Sitter med eit STORT problem med malen som eg ska lakke etter. Så det kommer sikkert ikkje noko update i dag Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 nei! roter du mye du da ? hvordan gjør du det når du skal male de forskjellige delene, klipper du de, så maler du eller`? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Noko i den dur. Men da eg skulle til å lakke merka eg at malen var for store iforhold til det som eg hadde kappa ut. Så eg sitter og lurer på om eg skal starte og tegne for hand eller gjere det på ein anna måte.... Tragiske greier... Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Du skal da kunne justere størrelsen på utskrifta di? så den blir litt mindre, og dermed passer kabinettet ditt? Må si, at dette er virkelig den mest orginale casemoden for tiden. Helt enkelt genial *edit* En vanlig kopimaskin skal da kunne forstørre, og forminske?? Ta bare og kopier de arkene dine, og gjør dem mindre. Bruk disse som sjablong, når du lakker? Endret 5. mars 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Problemet kan vere løyst bare eg finner igjen malen som eg brukte til kuttinga... Sjoko logoen passer bra så det er kun kua som eg sliter med... Så da er det bare til å leite litt Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvordan klarte du å kjøre over lokket Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Veit ikkje sikkert katten som hadde reve det ned.... Noko forbanna drit.... Får lage ein enken versjon av det til neste helg.... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Lakkering av døra ble bra det Hvorfor i alledager kjørte du over korken Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Skulle bare sjå om den blei flat, men den blei knust... Men noko litt meir seriøst. Har kjøpt lakk og pensel og er klar for detaljer Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 oppdate er ute! bare for de som ike viste det Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jupp det er den. Har planer om å gjere heit ferdig den eine døra i morgon. Vurderer og å lakke alt inni kabinette brunt og vist eg har nokk lakk Lenke til kommentar
Mit Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Begynner og likne noe nå, er en stund siden jeg så i den andre tråden så var mye nytt for meg her, stå på vidre (og forresten, avataren din er noe stor, 60.95kb mens maks er 6kb ) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Begynner å bli noe nå... Ser bra ut så langt ! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Utrolig tøft. For å få vekk det grønne som kom utenfor kan du ta et plastglass og spraye i det, og så male med pensel på kabinettet. Dette blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Festlig. Utrolig bra å komme på noe slikt. Er du å se på TG? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Håper du å selge den til Tine i ettertid? Kanskje de er interesserte? Hunderfossen har vel en egen avdeling for Tines produkter. Send en mail og spør! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Håper du å selge den til Tine i ettertid? Kanskje de er interesserte? Hunderfossen har vel en egen avdeling for Tines produkter. Send en mail og spør! 8241086[/snapback] Selge et så fett kabinett? Jeg hadde tatt det med meg i graven! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sinnsykt fett! Konge jobbing Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Festlig.Utrolig bra å komme på noe slikt. Er du å se på TG? Nei desverre. Kommer ikkje til å bli ferdig. Pluss eg holder på å jobber med diverse ting. Holder på med eit big project på jobb så eg er passe lei og sleten. Zzzzz Utrolig tøft. For å få vekk det grønne som kom utenfor kan du ta et plastglass og spraye i det, og så male med pensel på kabinettet. Dette blir bare bedre og bedre Planen var det... Som dere sikkert ser så ser kua ganske feite ut. Grunn? Eg malte bak delen feil Det brune flekken skal vere lenger oppe. Kommer sikkert til å fikse det i morgon. Håper du å selge den til Tine i ettertid? Kanskje de er interesserte? Hunderfossen har vel en egen avdeling for Tines produkter. Send en mail og spør! Du kan drømme du.... Du kan drømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå