pOOf Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Skjer det noe mer med sjoko PC'en? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ja har gjort litt men ikkje så mykje... Eg kommer med ein ny update så snart eg har funnet ein ny plass og lager bildene... Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Den bærbare pcen der så helt lik ut som min Hva heter den? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 HP Pavilion ze2247 trur eg... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dette blir så bra! Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva er korken laget av? Se ut som skum gummi eller noe Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Matrialet som eg bruker heiter Divinicell og ser ut som skumgummi men er mykje harere. Det er faktisk det same matrialet som blir brukt til å lage sørfebrett... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Et alternativ til det materialet, er Jackofoam. Det brukes som frostsikring på hus og garage. Alle byggevarehus(Type byggmakker, maxbo) med selvrespekt har slikt Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Et alternativ til det materialet, er Jackofoam. Det brukes som frostsikring på hus og garage. Alle byggevarehus(Type byggmakker, maxbo) med selvrespekt har slikt 7215998[/snapback] Grunnen til at eg bruker det matrialet som eg bruker er at eg får det av fattern... Men eg hadde sikkert brut jackofoam eller noko liknande vist eg ikkje hadde fått tak i Divinicell Endret 4. november 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Divinicell er like greit, kanskje bedre Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Grunnen til at det ikkje har komme noko update er at eg ikkje har gjort noko og at eg gløymte nokon ting på hybelen som eg hadde brukfor. Brukte og ganske mykje av dagen til å leita etter sparkel som dei ikkje har her.... Faen for nokon dritt butikker! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 det er faktisk ikke plexiglass, men lexan.. det finner mange merker acryl.. plexiglass og lexan er to forskjellige merker. lexan tåler mere og er hardere og skal mere til for og få riper, mens plexiglass er mer pjuskete! ta en titt på denne guiden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=630094 Morten Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ok så er det lexan da, håper at eg skal få kutta hålet til lexangalaset i dag vist eg ikkje bruker heile dagen på å forbrede meg til eksamen... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ok så er det lexan da, håper at eg skal få kutta hålet til lexangalaset i dag vist eg ikkje bruker heile dagen på å forbrede meg til eksamen... 7335574[/snapback] Eksamen er da ikke no gøy, mye bedre og modde kabinett Neida, du bør øve men det finnes grenser, ikke bruk for lang tid på det Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Stauk på bokmåls eksamen for eg hadde skreve på bokmål. Eg klaga på den og fekk brev til bake at det ikkje var noko å klaga på og at eg ikkje hadde rett til å klaga igjen.. Men skal så om eg får meir tid til å modde i kveld... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den alu nettingen, skal du bruke den til vifte grill? isåfall må du ta mye bilder av den for den så tøff ut å ha på mit kommende karbinett. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvor mye kostet nettingen på europris? Og hva er målene ?lxb! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Det er ein netting for tetting av rust, men den funker fint som grill netting... Den kosta 19.90 kr og er 20x25cm... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hadde di flere maske str. ? Kunne du tatt noen flere bilder av nettingen ? mvh anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå