BigJaffa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Her skrives alle kommentarere til Prosjekt: Sjoko-PC. Link: Prosjekt: Sjoko-PC Endret 29. oktober 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Sinnsyk fet ide Gleder meg til å se utviklingen av dette prosjektet Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ja det var en fancy ide, tror ikke det finnes så mange av de i verden Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ser gøy ut, gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fy Søren denne her skal jeg følge med på..genial id:) Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Kult skal følge med vidre.. du kunne jo hatt start knappen under korken og da.. så slipper du ha ha noen knapper i fronten =) Lykke til vidre Mvh Espen Endret 24. september 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 skal prøva vist eg får plass.. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Morsomt hvis du får grafikken fin!! Blir bra det her! Send en mail til Tine og hør om de kan hjelpe deg med høyoppløselige bilder, evnt kanskje en bitteliten spons? Hvordan skal du male kassa? Lakk? Pensel? Airbrush? Dekaler? Kanskje folie hadde vært tingen? (Bildekaler) Lenke til kommentar
valentino Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Denne ideen var veldig kul. Håper du får resultatet like bra eller bedre enn tegningen. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) fy fasan du var god til å tegne. hadde blitt helt skjevt hadde jeg gjort det. Flott ide, denne blir sikkert knall fin når den blir ferdig. Lykke til videre også Endret 24. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ja du hadde tegne skillz, ingen tvil om at dette kan bli et knall-kabinett *glede seg til mer * Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Unik ide Hvordan har du tenkt å få motivet ned på kabinettet? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Haha, sykt ^^ Gleder meg til resultatet, og håper du er en gud med penselen, for det der ser vanskelig ut. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Dæven, ser ikke ut som det mangler kreasjon her i gården Ser ut som du hadde fått deg et rimelig bra kabinett også, kan du fikse bilder fra innsiden av det. Og foresten hva er målene på kabienttet da? Dæven du er jo både flink å tegne i SketchUp og på papir Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Prøv å putt startknappen under korken ja og skjul cd brønnene slik at det ikke synes at det er cd brønner der Gå til en bildebutikk/fotobutikk g spøre om de kan lage tt stor klistremerke ut av kartongen Endret 25. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Morsomt hvis du får grafikken fin!! Blir bra det her! Send en mail til Tine og hør om de kan hjelpe deg med høyoppløselige bilder, evnt kanskje en bitteliten spons? Hvordan skal du male kassa? Lakk? Pensel? Airbrush? Dekaler? Kanskje folie hadde vært tingen? (Bildekaler) Har faktisk tenkt på det, hadde vert litt greit å få Tine til å sponse. Eg har tenkt til å delvis lakke og male med pensel på kabinette... Prøv å putt startknappen under korken ja og skjul cd brønnene slik at det ikke synes at det er cd brønner der Gå til en bildebutikk/fotobutikk g spøre om de kan lage tt stor klistremerke ut av kartongen Trur ikkje eg skal oppsøke ein fotobutikk og skaffe eit stort klistremerke og lime det på, vist eg ikkje tar så mykje feil så hadde det ikkje sett noko fint ut. Dæven, ser ikke ut som det mangler kreasjon her i gården Ser ut som du hadde fått deg et rimelig bra kabinett også, kan du fikse bilder fra innsiden av det. Og foresten hva er målene på kabienttet da? Dæven du er jo både flink å tegne i SketchUp og på papir Skal prøve å ta nokon bilder inni kabinette og... målene er 67cm x 21cm x 44cm (HxBxD) Endret 29. september 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Gleder meg til å se det ferdige resultatet... Utrolig god idé Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har selv hatt en lignende ide før med å bygge en pc inni en Cornflakes kartong men det ble det ingenting av. Gleder meg til å se fremgangen på dette kabinettet. Det blir dritbra. Mvh Erling Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Stilig idé! Hvis du får den som ideen din er nå, så kan du kanskje selge den til Tine med noe fortjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå