Reeve Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei Etter å ha lest test av Thermalright Ultra 120 Har jeg lyst å kjøpe denne, men jeg finner den ikke i noen nettbutikker her i norge. Noen som vet når denne vil bli lansert i Norge. Evt. steder i utlanndet jeg kan kjøpe den. Takker for alle svar. 1 Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ULTRA120&mcat=c175 Lenke til kommentar
Hansssa Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Fås denne med vifte montert noen steder? Evt. hvis ikke: Hvilken vifte er å anbefale? Endret 15. februar 2008 av Hansssa Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 den kommer ikke med vifte nei, den må du fritt velge selv. Noe som egentlig er ganske bra, for da kan man velge utifra ønsker. Noen liker ekstrem ytelse/kjøling, andre foretrekker å utelukke støy. Jeg hater støy, så jeg ville gått for en Noctua-vifte, de er utrolig lite støyende Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 blir denne bedre enn TRUE? Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 blir denne bedre enn TRUE? Nei, tror nok ikke det. Var vel denne som kom først, så TRUE (ikke helt sikker). Dette er jo forsåvidt også en ganske gammel tråd. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 blir denne bedre enn TRUE? Nei, tror nok ikke det. Var vel denne som kom først, så TRUE (ikke helt sikker). Dette er jo forsåvidt også en ganske gammel tråd. heheehe, detta er meg i et nøtteskall ass....komme inn 40 år etterpå... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå