palandersberge Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc og er villig til å bruke opp til 18000. Det må være en 17" Widescreen... Er ikke så opptatt av vekt, støy og batterilevetid, vil bare ha den PCen med best mulig speccs. Noen som har forslag til hva som er den beste PCen jeg får til denne prisen? Endret 24. september 2006 av palandersberge Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc og er villig til å bruke opp til 18000. Det må være en 17" Widescreen... Er ikke så opptatt av vekt, støy og batterilevetid, vil bare ha den PCen med best mulig speccs.Noen som har forslag til hva som er den beste PCen jeg får til denne prisen? 6928891[/snapback] Dell XPS er nok noe av det beste... gå til www.dell.no og sjekk ut den Lenke til kommentar
palandersberge Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Har sett på denne: http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:1001351;r:pg Synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå