Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Har faktisk detti ned noen trapper.... Sånn generelt vil jeg si at jeg pleier å rulle ned. 6935041[/snapback] Ja, man det gjør man i HL2 også. I resistance sklir man nedover, ingen fysikk heller. Legg merke til hvordan alien sklir gjennom trappa Spilte F.E.A.R demoen i går på X360. (Demo fra OXM) Sånne spill MÅ ha skygge effekter. Det blir mere virkelighet og ikke minst spennende. Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har faktisk detti ned noen trapper.... Sånn generelt vil jeg si at jeg pleier å rulle ned. 6935041[/snapback] Ja, man det gjør man i HL2 også. I resistance sklir man nedover, ingen fysikk heller. Legg merke til hvordan alien sklir gjennom trappa Spilte F.E.A.R demoen i går på X360. (Demo fra OXM) Sånne spill MÅ ha skygge effekter. Det blir mere virkelighet og ikke minst spennende. 6935068[/snapback] Selv så jeg skygge overalt.. Mye bedre enn på HalfLife 2 og FEAR.. Allerede på introen kom det en kjempediger skygge over hele russland, før den spiste opp resten av europa.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan ikke si enkelte skygger på FEAR dmeoen var så bra. Skyggene av han du var var ganske "firkantet"....Men det var skremmende som faen:p skvatt som et helvete når man skal klatre ned en stige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå