Straffa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Interjvu fra produsentene bak spillet Resistance Link HD Link Spill som resistance uten skygge effekter blir alt for tamt. F.E.A.R og Doom 3 har vist oss hvordan ting skal være og de spillene er jo ikke akkurat nye lenger. Ut i fra video jeg har sett fra GoW så er skyggene på plass. Samme med texture kvaliteten. Hvor er fysikken? Legg merke til alien (video under) som "renner" nedover trappen og gjennom grafikken. Her er en video du kan se hvor kjipt det er uten skygge effekten (realtime skygger) fra Resistance. Mørke ganger og bruk av lommelykt. Link Endret 24. september 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det spillet ser veldig lovende ut! Dersom jeg kjøper en PS3 en gang, blir det spillet garantert kjøpt inn! Men flyten ser også utrolig bra ut ja... grafikken har jeg ikke fått sett skikkelig enda, men er nok litt bak GoW enda ja. Men så er også GoW laget av Epic, som ikke akkurat er ukjent for å lage veldig gode grafikkmotorer Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Det spillet ser veldig lovende ut! Dersom jeg kjøper en PS3 en gang, blir det spillet garantert kjøpt inn! Men flyten ser også utrolig bra ut ja... grafikken har jeg ikke fått sett skikkelig enda, men er nok litt bak GoW enda ja. Men så er også GoW laget av Epic, som ikke akkurat er ukjent for å lage veldig gode grafikkmotorer 6928944[/snapback] GoW har også Skygge effekter som er helt nydlig og se på. Resistance er et ganske mørkt spill med bruk av lommelykt og da er denne effekten veldig viktig. Ingen ting som kaster skygge og da blir det litt tamt Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Syns nesten spillet går for fort jeg. Man kan jo ikke unngå å bli skutt av omtrent alle fiender man møter. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) No er det to heilt vidt forskjellige spel då . Gears of War har fokus på det å ta dekning, litt meir strategisk gameplay. Resistance er meir run & gun. Og Multiplayeraneer og veldig ulike, med ei meir strategisk vinkling i GeoW med 4 mot 4, i motsetning til 40 player mahyem i Resistance. Det er vel ein trade-off, anten så kan du få det til å sjå så bra ut som GeoW ed å kutte ned på gode framerater og aktivitet osv, eller du kan hive inn meir aktivitet og heller ha litt lågare teksturnivå . Begge desse spela verker glimrande spør du meg, og eg skjøner ikkje heilt poengte med å samanlikne så ulike spel . EDIT: Og det med skuggene. Ser du på andre videoar ser du definitivt at skuggene er til stede. No er spelet enno ikkje ferdig, og dei kjem nok garantert til vere veldig synlege i fullversjonen! Endret 24. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det spillet ser veldig lovende ut! Dersom jeg kjøper en PS3 en gang, blir det spillet garantert kjøpt inn! Men flyten ser også utrolig bra ut ja... grafikken har jeg ikke fått sett skikkelig enda, men er nok litt bak GoW enda ja. Men så er også GoW laget av Epic, som ikke akkurat er ukjent for å lage veldig gode grafikkmotorer 6928944[/snapback] GoW har også Skygge effekter som er helt nydlig og se på. Resistance er et ganske mørkt spill med bruk av lommelykt og da er denne effekten veldig viktig. Ingen ting som kaster skygge og da blir det litt tamt 6928967[/snapback] Hmm.. det har jeg ikke tenkt på! GoW blir nok uansett det peneste spillet etter Crysis dette året, og da snakker vi om et spill som kjører på maskinvare til 3000KR, i motsetning til Crysis der denne prisen så vidt dekker kjøleren til skjermkortet Når vi først er inne på GoW, er det noen som vet om det blir COOP på det spillet? Men ja, back til topic. Spillet går fort ja, men dersom utviklerne gjør det riktig kan det sikkert bli veldig moro! Har sett et par filmer hvor man møter store monstre, og det ser artig ut å pepre de ned med gevær som skyter ekstremt mange kuler i sekundet og reflekteres på veggene! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Begge desse spela verker glimrande spør du meg, og eg skjøner ikkje heilt poengte med å samanlikne så ulike spel . 6928993[/snapback] Ingen av oss som har spilt GoW eller Resistance. Men de er ikke så forskjellige i gameplayet. Begge er litt mørke, dyster og alien spill. Men jeg ble overasket hvor dårlig dette er grafisk. Flyten er bra, ingen tvil om det. Men man forventer litt bedre grafikk og spesielt effekter som skygger må være i et spill som dette her Endret 24. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Eg synes dei er vidt forskjellige. GeoW går mykje seinare enn Resistance, aktivitetsnivået er og mykje høgare på levlene. I tillegg så er jo ikkje GeoW eit tredjepersonsskytespel. Og som sagt, multiplayermodusane er heilt ulike. Forskjellar mellom desse to er det meir enn nok av Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Eg synes dei er vidt forskjellige. GeoW går mykje seinare enn Resistance, aktivitetsnivået er og mykje høgare på levlene. I tillegg så er jo ikkje GeoW eit tredjepersonsskytespel. Og som sagt, multiplayermodusane er heilt ulike. Forskjellar mellom desse to er det meir enn nok av 6929033[/snapback] Ja litt forskjell er det. Men det bortforklarer ikke kvaliteten på grafikken. De sier faktisk i intervjuet at dette er skikkelig bra grafikk med Cell power. Men jeg reagerte litt på det når jeg så disse filmene. Ta dette GoW bildet som akkurat har blitt sluppet ut nå så skjønner du hva jeg mener med kvalitet og dybde i texturen og skyggene. Resistance blir for all del sikkert bra, men jeg forventet langt bedre grafikk. Dette er jo tross alt et PS3 spill Endret 24. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
nacho Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det spillet ser veldig lovende ut! Dersom jeg kjøper en PS3 en gang, blir det spillet garantert kjøpt inn! Men flyten ser også utrolig bra ut ja... grafikken har jeg ikke fått sett skikkelig enda, men er nok litt bak GoW enda ja. Men så er også GoW laget av Epic, som ikke akkurat er ukjent for å lage veldig gode grafikkmotorer 6928944[/snapback] GoW har også Skygge effekter som er helt nydlig og se på. Resistance er et ganske mørkt spill med bruk av lommelykt og da er denne effekten veldig viktig. Ingen ting som kaster skygge og da blir det litt tamt 6928967[/snapback] Hmm.. det har jeg ikke tenkt på! GoW blir nok uansett det peneste spillet etter Crysis dette året, og da snakker vi om et spill som kjører på maskinvare til 3000KR, i motsetning til Crysis der denne prisen så vidt dekker kjøleren til skjermkortet Når vi først er inne på GoW, er det noen som vet om det blir COOP på det spillet? Men ja, back til topic. Spillet går fort ja, men dersom utviklerne gjør det riktig kan det sikkert bli veldig moro! Har sett et par filmer hvor man møter store monstre, og det ser artig ut å pepre de ned med gevær som skyter ekstremt mange kuler i sekundet og reflekteres på veggene! 6929006[/snapback] Det er coop i hele single-player kampanjen, mener at player 2 kan jumpe inn når som helst. Tror det er split screen coop også. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Enig der, verdenen minner meg om Call of Duty 2, veldig statisk uten skygger og fysikk. Likevel ser det bra ut, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe en PS3 på gunn av dette spillet. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Enig der, verdenen minner meg om Call of Duty 2, veldig statisk uten skygger og fysikk. Likevel ser det bra ut, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe en PS3 på gunn av dette spillet. 6929160[/snapback] Samme inntrykk fikk jeg. Veldig statisk. Litt synd da jeg faktisk håpet at dette spillet skulle bli skikkelig bra. Men ut i fra videoene fra TGS så ser dette alt for dårlig ut. Eneste positive jeg kan si er at flyten er skikkelig fin. Men dette holder ikke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du kunne kanskje fikset en litt mindre trollete emnetittel. Seriøst, begge spillen har fin grafikk. Hvorfor orke sammenligne spill ned til den minste detalje bare for å finne feil o.l.? Så lenge spill flyter bra og spiller bra, er det ingenting å klage på. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Eg synes dei er vidt forskjellige. GeoW går mykje seinare enn Resistance, aktivitetsnivået er og mykje høgare på levlene. I tillegg så er jo ikkje GeoW eit tredjepersonsskytespel. Og som sagt, multiplayermodusane er heilt ulike. Forskjellar mellom desse to er det meir enn nok av 6929033[/snapback] Ja litt forskjell er det. Men det bortforklarer ikke kvaliteten på grafikken. De sier faktisk i intervjuet at dette er skikkelig bra grafikk med Cell power. Men jeg reagerte litt på det når jeg så disse filmene. Ta dette GoW bildet som akkurat har blitt sluppet ut nå så skjønner du hva jeg mener med kvalitet og dybde i texturen og skyggene. Resistance blir for all del sikkert bra, men jeg forventet langt bedre grafikk. Dette er jo tross alt et PS3 spill 6929070[/snapback] Det hjelper jo ikke med bra grafikk på GoW når man må spille med 30fps. (kremt Oblivion). Jeg vil nå heller ha fin flyt å dårligere grafikk enn Ubergrafikk med elendig fps. Men for all del, ja takk begge deler! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du kunne kanskje fikset en litt mindre trollete emnetittel. Seriøst, begge spillen har fin grafikk. Hvorfor orke sammenligne spill ned til den minste detalje bare for å finne feil o.l.? Så lenge spill flyter bra og spiller bra, er det ingenting å klage på. 6929243[/snapback] Alt i det offentlige rom er åpen for kritikk. Jeg ser ikke noe galt i å sammenligne høstens to store konkurerende actiontitler. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er så tåpelig at folk hele tiden skal sammenligne Resistance og GoW. De er helt forskjellige spill og benytter seg av forskjellige grafikkmotorer. Alle spill som benytter seg av UE3 kommer til å ha like bra grafikk som GoW, bare utviklerne vet hva de driver med. Jeg personlig skal ha begge spilla, men tror at jeg kommer til å tilbringe mer timer med Resistance enn GoW. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Eg synes dei er vidt forskjellige. GeoW går mykje seinare enn Resistance, aktivitetsnivået er og mykje høgare på levlene. I tillegg så er jo ikkje GeoW eit tredjepersonsskytespel. Og som sagt, multiplayermodusane er heilt ulike. Forskjellar mellom desse to er det meir enn nok av 6929033[/snapback] Ja litt forskjell er det. Men det bortforklarer ikke kvaliteten på grafikken. De sier faktisk i intervjuet at dette er skikkelig bra grafikk med Cell power. Men jeg reagerte litt på det når jeg så disse filmene. Ta dette GoW bildet som akkurat har blitt sluppet ut nå så skjønner du hva jeg mener med kvalitet og dybde i texturen og skyggene. Resistance blir for all del sikkert bra, men jeg forventet langt bedre grafikk. Dette er jo tross alt et PS3 spill 6929070[/snapback] Det hjelper jo ikke med bra grafikk på GoW når man må spille med 30fps. (kremt Oblivion). Jeg vil nå heller ha fin flyt å dårligere grafikk enn Ubergrafikk med elendig fps. Men for all del, ja takk begge deler! 6929254[/snapback] Å - det er så deilig å være så gammal at man ikke plages av 30 fps.. har hørt at Fear til Xbox 360 er 30 fps. Spilte demoen i går. Det fløt som bare f... Bra demo foresten... For all del - som du sier - ja takk begge deler. Men i en del spill tar jeg heller flere/bedre detaljer og effekter som bygger opp under stemningen enn mere crappy grafikk for at det skal gå i 60 fps. Som sagt - jeg plages ikke av det. Og når Pong en gang var det store så kan jeg ikke akkurat si at jeg er så bortskjemt kanskje. Hvor mange fps hadde Horace goes skiing tro.. hmm. Så mere til saken - jeg får ikke spilt av den HD videoen. Har installert windows media player 10 på pc'n. Men får bare lyd. Hvilken codec trenger jeg - navn og hvor kan jeg laste ned? Dr Peedee Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Sammenligningene kan gjøres på andre ting enn grafikk. Om et spill ikke har en av effektene som den andre ikke har, er så utrolig teit å diskutere over. Skal dere sammenligne, så ikke gjør det på denne elendige måten. Og spesielt ikke med denne emnetittelen. Endret 24. september 2006 av TCi Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Dette er en potensiell GoW vs Resistance-flamewar. Dermed fjerner jeg effektivt alt rundt GoW - slik at vi kan diskutere SPILLET resistance, og ikke hva som er best av det og GoW . Så - fra nå av fjernes innlegg ang GoW vs Resistance o.l. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Eit spel bør minimum ha ein stabil 30fps. Så enkelt er det. DÅRLEG grafikk? :!: Får då vere grenser. Endret 24. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå