Gå til innhold

Undertøy - Hva er sexy?


SSSø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er vel egentlig helt enig med Hanne. Hehe. Og så kommer det litt an på hva slags form man har på kroppen.

6936957[/snapback]

Jepp, selvfølgelig, det er der hipstersen blir en slager. Den passer de fleste kroppsformer.

 

Verst er vel vanlig truse, som deformerer de fleste rumper:-(

6936981[/snapback]

 

Ta knebøy.. det er alt jeg har å si.. ;)

 

25641-Tightend.jpg

Endret av ulrikft
Lenke til kommentar
No shit?^^ Jeg har vartfall mye fokus på stumpen når jeg trener...Burde vært et fag i skolen:-P

6937020[/snapback]

 

Problemet er at mange jenter lever etter "kan ikke trene styrke, da blir jeg svær"-løgnen, noe som gjør at mange "mister" de beste øvelsene.. Tung bøy, tung markløft og tung godmorgen.. :(

6937047[/snapback]

Men disse jentene trener som regel aerobic, step eller andre former for trening. De får jo ikke akkurat dårlig rumpe av det. Er de som sulter seg som får kjip rumpe:P

Lenke til kommentar
No shit?^^ Jeg har vartfall mye fokus på stumpen når jeg trener...Burde vært et fag i skolen:-P

6937020[/snapback]

 

Problemet er at mange jenter lever etter "kan ikke trene styrke, da blir jeg svær"-løgnen, noe som gjør at mange "mister" de beste øvelsene.. Tung bøy, tung markløft og tung godmorgen.. :(

6937047[/snapback]

Men disse jentene trener som regel aerobic, step eller andre former for trening. De får jo ikke akkurat dårlig rumpe av det. Er de som sulter seg som får kjip rumpe:P

6937062[/snapback]

 

Man bygger ikke en like velformet rumpe av aerobic, step o.l. som man gjør av styrketrening.. ;)

Lenke til kommentar

Synes somregel ikke string er så veldig tøft ,men hotpants er ikke så dumt å se på. Har en bokser med motiver av forskjellige damer og engang så fikk jeg en dame til å prøve den. Hun så mye bedre ut enn hva jeg noensinne har gjort i den :!:

Nesten som en elastisk boksershorts sak. jeg har ikke peiling på klær, men jeg har da øyne jeg også. Passer også på litt mer fyldige personer. (utifra å ha sett meg i speilet. Jeg er litt større enn de fleste jenter man ser på bilder iallefall.

Lenke til kommentar
25641-Tightend.jpg

6937009[/snapback]

 

Faen for en fin kjerring, fint tøy, men de underarmene der var jo litt manndige, var de ikke? Ville aldri gått til sengs med en jente som kunne tatt meg i håndbak.

 

 

(ja, jeg kan komme på utallige måter på å latteliggjøre meg med en enkel kommentar til denne posten, men ikke gidd det, da)

Lenke til kommentar
Faen for en fin kjerring, fint tøy, men de underarmene der var jo litt manndige, var de ikke? Ville aldri gått til sengs med en jente som kunne tatt meg i håndbak.

6943534[/snapback]

 

Hah hadde tatt utfordrigen på strak arm jeg ;)

 

Hotpants er sexy vist en har noe å fylle dem med, er en rimelig flatrumpet så er det bedre med string. Det sorte undertøyet Roselyn Sanchez hadde på seg i Rush Hour 2 var skikkelig hot.

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Korsetter, strømper, string.. den klassiske greia der. Gjerne noe "kinky".  :dribble:

6940862[/snapback]

 

Enig! Gjerne med strømpeholdere ( hvis det heter det) :love:

 

 

Edit: Høye heler, vet det ikke er undertøy, but it puts (a?) spring in my step.*

 

 

*Er det "spring" som i sprett, altså med "a" forran, eller "spring" som i vår?

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...