thrice Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei. I dag skjedde det noe merkelig noe. Når jeg åpner Min Datamaskin finner jeg ikke cdrommet lenger. Når jeg bruker daemon tools og prøver å åpne en dvd fra pc'n funker finner jeg heller ikke noe. Brenneprog. finner ingenting heller. Har ingen anelse om hva som kan forårsake det, og det er utrolig kjipt! Setter stor pris på rask hjelp! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Finner du cd-rommen i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Enhetsbehandlingen? O.0 Hvis det er ctrl-alt-f4 du tenker på, så nei. Er som om den aldri har vært der Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Prøvd å bare.. koble den ut, starte PC-en, slå av PC-en, koble i og starte igjen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Tjaaaa. Kan vel gjøre et forsøk. Har rs'a allerede, men dog. *teste nå* EDIT: Testa det nå, men ingenting er forandret. Det slutta å virke etter jeg installerte Nokia PC Suit, men kan ikke tenke meg at det har noe med saken å gjøre, eller? Endret 24. september 2006 av wrangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå