skylinepower Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 det jeg lurer på er om at hvis jeg reinstallere windows`n, blir da alt slettet? jeg la inn xp etter 2000 og da ble alt jeg hadde med på disken. jeg har ikke tenkt og formatere enda, skal gjøre det med et program senere. Blir alt jeg sletttet hvis jeg reinnstallere xp`en? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Dersom du bare reinstallerer XP vil ingenting bli slettet. Data blir bare slettet dersom du formaterer. Og, om det skulle komme situasjoner der data kan bli tapt kan du være sikker på at får beskjed av installasjonsprogrammet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 hvordan reinstallerer jeg windowsen enklest? står det på menyen fra cd`en? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Stapp inn windowsplata og følg instruksene på skjermen. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) når jeg starter maskinen eller når jeg erpå skrivebordet?? blir instillingene tilbake stilt da? sleit litt med og få grei innternettet på den sju? Endret 24. september 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når du er på skrivebordet. Er litt usikker når det gjelder det med innstillingene. Kanskje noen andre vet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 hvor lenge tar innstallasjonen av xp? 1 tim? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Spørs. Men 1 time burde holde, ja. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 har noen vert borti dette får, dette er pga at brann muren er klikka da. det er derfor jeg skal reinstallere windows`n det står uidentifisert problem når jeg skal å inpå brann muren sju m fikk høre dette av en jeg kjenner: - Klikk Start, Kjør, skriv services.msc og trykk OK. Finn tjenesten Windows Firewall / Internet Connection Sharing (ICS) og se til at den har status Startet og står til oppstartstype Automatisk. Dersom den ikke er startet, høyreklikk på tjenesten og velg Start. Hvis den allerede er startet, høyreklikk og velg Start på nytt. Sjekk også at både Network Connections og Windows Management Instrumentation er satt til automatisk og er startet, siden Windows Firewall / ICS er avhengig av dem begge. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 er det ingen som harhørt noe om dette får, men at xp`en blir som får vis jeg reinnstallerer den. brann muren blir grei og system verktøyene er der osv? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 er det ingen som harhørt noe om dette får, men at xp`en blir som får vis jeg reinnstallerer den.brann muren blir grei og system verktøyene er der osv? 6929640[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 jeg ville ikke klistra på et nytt system over allt det andre for å si det slik. Du skal heller ikke gjøre det for mye, installer 60 ganger og produktnøkkelen slutter å virke. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) hvorfor ikke? Men blir det jeg har av innstillinger til innternetten og det jeg har på diskene endret eller slettet Endret 24. september 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå