Jernlov Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Gud noe så stygt, har ikke noe annet konstruktivt å si enn start på nytt. Get some inspiration! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Wow. den siden skal komme til nytte for meg i alle fall Har gått tom for ideer Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Gud noe så stygt, har ikke noe annet konstruktivt å si enn start på nytt. Get some inspiration! 6975217[/snapback] SÅ god er jeg ikke. Desverre. Men hvis du er så mye bedre, så skal du gjerne få lage et design til meg..... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Enig... Det var litt for mye flash animasjon... Dessverre tror jeg ikke at noen her vil gjøre det gratis for deg. Om du setter opp en post der du sier du betaler tror jeg nok derimot at du kan forvente ganske mange svar Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, selvfølgelig. Men det beste hadde nok vært med noe saklig og direkte kritikk slik at jeg lærer til neste gang.... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva med å sette opp noe enkelt? Sjekk oswd.com for inspirasjon. Mye fint der Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva med å prøve å tenkte helhet? Altså at du går for en stil som går igjen i de enkelte elementene i siden? Kan si at jeg selv suger på design, men jeg er ekspert på å kritisere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå