MyBigMouth Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei! Fikk en liten oppgave i å lage en hjemmeside for en org. i nærheten. Det skal ikke være state of the art, men skal heller ikke se ut som den nåværende. Den går definitivt inn i liste av styggeste hjemmesider... Men, ser designet jeg har laget, til nå, greit nok ut? Er det noe jeg bør tenke på? Har også planer/ideer om å legge til en bruker-login, påmelding, forum osv etterhvert. Men har 1 år på å lage siden, så det er ikke stress. Men foreløpig hadde det vært greit å finne ut om noe av dette er gjennomførbart. Har hatt en liten mengde html, men har ikke jobbet med php o.l før. Finnes det enkle løsninger for å få dette til Edit: bilde? Endret 24. september 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Fikk en liten oppgave i å lage en hjemmeside for en org. i nærheten. Det skal ikke være state of the art, men skal heller ikke se ut som den nåværende. Den går definitivt inn i liste av styggeste hjemmesider... Men, ser designet jeg har laget, til nå, greit nok ut? Er det noe jeg bør tenke på? Har også planer/ideer om å legge til en bruker-login, påmelding, forum osv etterhvert. Men har 1 år på å lage siden, så det er ikke stress. Men foreløpig hadde det vært greit å finne ut om noe av dette er gjennomførbart. Har hatt en liten mengde html, men har ikke jobbet med php o.l før. Finnes det enkle løsninger for å få dette til 6928604[/snapback] Designet ditt er sikkert fint og flott, men det hadde kanskje vært en idé med bilde/url til det nye utkastet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det ville sikkert hjulpet med link ja, men jeg må si, du kan ikke klare å lage siden så mye verre enn den som allerede er der Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hehe dette kan bare gå en vei :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Sånt skjer når man har hastverk ja? Har bilde nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skal den være svart-hvit? Hadde gjort seg med litt farger syns nå jeg.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Håper for din skyld at du endrer farger.. Menighet = blått i mine øyne, det var også det jeg tenkte da jeg designet nmuf.net. Kan gjøre mye fint med blått, bare man tar seg tid. Og du har jo ett år på deg, så da skulle det være nok av tid Ellers så menyikonene ganske freshe ut, hadde vært kult å se hvordan de så ut i farger Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Håper for din skyld at du endrer farger.. Menighet = blått i mine øyne, det var også det jeg tenkte da jeg designet nmuf.net. Kan gjøre mye fint med blått, bare man tar seg tid. Og du har jo ett år på deg, så da skulle det være nok av tid Ellers så menyikonene ganske freshe ut, hadde vært kult å se hvordan de så ut i farger 6934235[/snapback] Jeg føler du har rett i det med fargene, svart var ikke helt menighet... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Jeg fulgte delvis en tutorial på nettet, så jeg bare lagde den slik. Er dog ikke noe problem å fikse i ettertid. Dere har ikke noen gode tips på farger som både forbindes med siden, og som ser behagelige ut sammen? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Huff og huff! Den nåværende nettsiden var ikke mye pent... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Nei, den er jeg heldigvis ikke administrator for heller. Men hvis noen kan gi meg noen flere gode og direkte tips, så blir jeg en lykkelig mann.... Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Øy, Kristiansand jo hjembyen min Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Øy, Kristiansand jo hjembyen min 6943844[/snapback] Du skulle ikke være god på html/php/flash også? Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 flash er noe jeg ikke bruker hvertfall.. men greit nok god på php og god i html Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Slik som jeg ser det har du to muligheter: 1. Kode alt fra bunnen selv elllr få andre til å gjøre det for deg. 2. Laste ned skins og ferdigkoda script. Siden få her på forumet kan tenke seg å skrive en hel side i php gratis så burde du nok lære deg litt php og mysql siden det man kan laste ned ligner mer på en blogg. PS. Rett meg hvis jeg tar feil Endret 26. september 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ta alt fra bunnen av... Den siden er ikke noe å spare på. Synes du skal finne en gratis template som er omtrent slik du vil ha nettsiden din og laste den ned. Dermed kan du lære ved å se i kildekoden hvordan du kan lage en slik nettside og hvilke verktøy og tagger som må brukes Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har kontroll på HVORDAN jeg skal lage hjemmesiden, bare ikke utseendet på den. Det er det jeg sliter mest med nå.... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Jobbet litt videre....og endte opp med dette. Tenkte jeg skulle lage en type for "mouse-over-icon" animasjon, men vet enda ikke hvordan denne da skal fungere... Hva tror dere foreløpig? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Uhm...Kristelig, og sånne svarte lynting? Jeg tenker det motsatte Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Uhm...Kristelig, og sånne svarte lynting? Jeg tenker det motsatte 6971987[/snapback] Er trær...Men hadde ikke noe annet i brush pakka mi akkurat da. Fikk litt inspirasjon fra fuzZy sin side da. Men hva forbinder du med det da? Hva burde jeg fikset "main" med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå