cyberpet Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bruker Oracle i skolesammenheng og har lastet ned Oracle 8i fra Oracles sider.. Installasjon går fint på min stasjonære maskin, men når jeg kjører den på min bærbare, skjer det ingenting når jeg trykker på install fra startvinduet.. Vet at installasjonsprogrammet er et Java-program og har forsøkt med forskjellige Java-platformer i bunn, uten at jeg tror dette skal ha noe å si. Noen som vet hva feilen kan være eller om noe annet må installeres i bunn? Har forsøkt å installere på andre maskiner også med ulikt hell...finner ingen sammenheng.. Lenke til kommentar
kjett Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 kopier cd til hd ,søk etter filen symcjit.dll slett den eller rename til .old... det skal fikse biffen.. tror det er et kompabiltets problem mellom instruksjons settet i nye intel prosessorer og java.. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Fant 2 forekomster av filen, renamet begge to.. Ser ut til å fungere bra nå, takker så mye! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå