Reeve Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei Jeg har betsillt meg vannkjøling fra pcutstyr.no, men så viser det seg at jeg ikke skal ha den allikevel, men jeg får ikke avbestillt den, og den står til plukking, men det har den hele helgen. Så jeg lurte på hva jeg må gjøre for å avbestille den, pluss, hva som skje om jeg ikke henter den på posten. Skulle betale med oppkrav, så de har ikke noe info på meg, utenom navnet da. Kan de send regning til meg for frakten? 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ring de tidlig på mandags morran, så burde det gå bra, har gjordt det selv en gang eller to. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 ring de tidlig på mandags morran, så burde det gå bra, har gjordt det selv en gang eller to. 6928627[/snapback] Takk, prøver det jeg btw, grunnen til at jeg skal avbestille, er at jeg fant bedre og biligere luftkjøling 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå